י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מה טיב יחסיו עם נתניהו?

הח"כ המאוכזב מהליכוד: "גנץ מפתיע אותי"

ח"כ דוד ביטן מבכירי הליכוד לשעבר, שהפך לח"כ זוטר ויחסיו עם נתניהו אינם כבימים עברו אומר בראיון כי הוא מופתע לטובה מבני גנץ: "לא משנה כמה מכות הוא מקבל, הוא מחזיק מעמד. הוא מחכה לרגע שהוא יהיה ראש הממשלה"

הח"כ המאוכזב מהליכוד: "גנץ מפתיע אותי"
בני גנץ/דוד ביטן צילום: תומר נויברג/יונתן זינדל, פלאש 90

"גנץ מפתיע אותי", כך אמר יו"ר ועדת הקליטה ח"כ דוד ביטן, מי שכיהן כיו"ר הקואליציה, ויועד לגדולות עד כדי כהונה כשר בכיר בממשלה בהיותו מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו.

את הדברים אמר ביטן בראיון ליגאל גואטה ושלי יחימוביץ' ברשת ב'. הוא הסביר מה מפתיע אותו אצל ראש הממשלה החליפי בני גנץ: "לא משנה כמה מכות הוא מקבל, הוא מחזיק מעמד. הוא מחכה לרגע שהוא יהיה ראש הממשלה".

באשר לטלטלות שחווה הממשלה כבר בראשית דרכה, אמר חבר הכנסת ביטן כי בעיניו יהיה קשה לפרק את ההסכם הקואליציוני: "הוא יכול להתפוצץ רק בנושא התקציב, או אם לפיד יגיע לסיכום עם נתניהו שהולכים לבחירות".

יחסיו של דוד ביטן עם יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, לא כתמול שלשום. לאחר שהח"כ ויתר על מינויו לשר החקלאות, בטענה שההליך עוכב שלא לצורך, הוסיף ביטן: "היו מתחים בנינו, אבל אני נאמן לליכוד. ביקשתי מנתניהו את ועדת הכלכלה, ואחרי יומיים הוא נתן אותה לש"ס. שר אני לא יכול להיות, ואני גם לא רוצה להיות. אני הולך להפתיע את כולם בוועדת העלייה והקליטה".

ביטן לא יכול לכהן כשר מאחר והוגש נגדו כתב אישום בחשד למעורבותו בפרשיית השוחד בעיריית ראשון לציון.

גואטה ויחימוביץ' שאלו את דוד ביטן באשר לעתיד 'הליכוד' בעידן שאחרי נתניהו. "כל עוד הציבור ירצה את ראש הממשלה, ויהיו לנו בסקרים הרבה מנדטים - הליכוד לא יעשה שום שינוי", אומר ביטן. לדבריו, "כולם אומרים שהם מתמודדים 'לאחר עידן נתניהו'. לא בטוח שאלה שנמצאים עכשיו בפרונט הם אלה שיהיו בעתיד".

על סוגיית הסיפוח אמר ח"כ ביטן: "כחול לבן לא נמצאת במשחק בכלל, הבעיה היא ארצות הברית. מההתחלה כשהוגשה תוכנית טראמפ, הם לא היו שלמים עם הביצוע של סיפוח חד צדדי".

דוד ביטן בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד