י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בדיקות קורונה של מאוחדת בכפר חב"ד

במהלך יום הבדיקות נפגש מנהל המרחב ביחד עם מנהל קשרי הלקוחות הרב שמואל אזימוב עם ראש המועצה האזורית מר דוד יפרח ומנכ"ל המועצה ששיבחו את שירותי מאוחדת בכלל ואת הפעולה המהירה במבצע הבדיקות בפרט

בדיקות קורונה של מאוחדת בכפר חב"ד
בדיקות קורונה של מאוחדת בכפר חב"ד צילום: יח"צ

במבצע מהיר ומסודר נדגמו עשרות פעוטות ממעון הילדים בכפר חב"ד לאחר שהתברר שמטפלת במעון אומתה כחולת קורונה, ועשרות תינוקות ומטפלות נכנסו לבידוד.

מיד עם הוודע הדבר למנהל קשרי לקוחות של מאוחדת בכפר חב"ד הרב שמואל אזימוב. דאגו במאוחדת שחרטה על דגלה בכפר חב"ד את הסיסמה 'שאין צורך לצאת מהכפר', להרים את הכפפה ולקיים מבצע בדיקות מהיר לתינוקות ולבני משפחותיהם. ובתוך מספר שעות נערכו והקימו עמדות בדיקה מסודרות ברחבת המרפאה  וצוות נרחב שגוייס ממרפאות שכנות עמל כדי לדגום את כולם בפרק זמן קצר ביותר ולמתן תשובות בזמן הקצר ביותר.

מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת מר אורי אטון שנרתם לפרוייקט ביחד עם הצוותות ואף נכח במקום במשך הבדיקות הביע את סיפוק רצונו ואמר כי שוב הוכחנו שאנחנו פועלים במסירות וביעילות למען רווחת התושבים וכי הקופה תמשיך ותעשה ככל הנדרש כדי לפתח ולהרחיב את השירותים בכפר חב"ד.

במהלך יום הבדיקות נפגש מנהל המרחב ביחד עם מנהל קשרי הלקוחות הרב שמואל אזימוב עם ראש המועצה האזורית מר דוד יפרח ומנכ"ל המועצה ששיבחו את שירותי מאוחדת בכלל ואת הפעולה המהירה במבצע הבדיקות בפרט.

קופת חולים מאוחדת קורונה כפר חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד