י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

יזמי ומשווקי פרויקט "גבעת אדומים" נפגשו עם ח"כ מיכאל מלכיאלי ודנו בקידום הקמת עיר העתיד של הציבור החרדי

ח"כ הרב מלכיאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת בירך על היוזמה ואמר כי הוא רואה בהקמת העיר בעתיד כאחד הפתרונות המרכזיים עבור הציבור החרדי וכי הוא ישמח לסייע בכל מה שנדרש ולקיים סיור מקצועי במקום

יזמי ומשווקי פרויקט "גבעת אדומים" נפגשו עם ח"כ מיכאל מלכיאלי ודנו בקידום הקמת עיר העתיד של הציבור החרדי
פגישת גבעת אדומים עם ח"כ מלכיאלי צילום: יח"צ

יזמי פרויקט גבעת אדומים העוסקים בימים אלו בקידום התוכניות לבניית עיר העתיד של הציבור החרדי בסמוך לירושלים, נפגשו בשבוע שעבר עם ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת.

בפגישה השתתפו: גד גבריאל מנכ"ל קרן ירושלים המאוחדת היוזמת את גבעת אדומים- מצפה יהודה, רונן אביקסר מנהל השיווק של הפרויקט ויוני כהן המנהל המקצועי של הפרויקט.

נציגי היזמים סקרו בפני ח"כ הרב מלכיאלי את הפרויקט אשר קורם עור וגידים, כשבתוכנית שלהם להקים בגבעת אדומים שבסמוך למעלה אדומים ובמרחק 20 דקות מירושלים, עיר ואם לציבור החרדי מקום שיהווה פתרון משמעותי ומענה למצוקת הדיור החרדית.

על הקמת היישוב, גבעת אדומים, הוחלט בעבר בהחלטת ממשלה, ומני אז זינקו מחירי הקרקעות בכ-200 אחוז, ועתה עם החלת הריבונות הצפויה בעז"ה, העסקה הופכת כדאית עוד יותר.

במחיר אטרקטיבי במיוחד מוצעת יחידת קרקע בגבעת אדומים. עדות לכוונת הממשלה לקדם את הקרקעות לבנית עיר ועם בישראל ניתן לראות גם בתשתיות הכבישים אשר השקיעה המדינה – המגיעים עד לגבעת אדומים.

היזמים והמשווקים עדכנו את יו"ר סיעת ש"ס בכנסת בפגישתם כי משפחה אחת כבר מתגוררת במקום.

ח"כ הרב מלכיאלי בירך על היוזמה ואמר כי העובדה ששר השיכון לשעבר אורי אריאל משמש כפרויקטור להריץ את הקמת העיר החדשה יש לה משמעות אדירה וכי הוא רואה בהקמת העיר כאחד הפתרונות המרכזיים עבור הציבור החרדי וכי הוא ישמח לסייע בכל מה שנדרש ולקיים סיור מקצועי במקום.

 

גבעת אדומים נדלן בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד