י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
באופן נדיר

ליצמן מתערב בנושא ביטחוני: "משבר הקורונה הביא הזדמנות משמעותית"

אם עד היום נהגו חברי מפלגת יהדות התורה שלא לכהן בפורומים ביטחוניים ולסרב להביע את עמדתם בנושאים הללו בצורה עקבית, נדמה כי הפעם השר ליצמן חורג מהמקובל ומבטיח לעלות את נושא השבויים לסדר היום בממשלה • "משבר הקורונה פתח הזדמנות משמעותית"

ליצמן מתערב בנושא ביטחוני: "משבר הקורונה הביא הזדמנות משמעותית"
הדר גולדין הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

באופן נדיר נועד היום (שלישי) שר השיכון ויו״ר יהדות התורה יעקב ליצמן עם חברי המטה להשבת השבויים הנמצאים בידי החמאס, השר ליצמן התחייב להתערב בנושא ולעלות את הנושא לסדר היום בישיבת הממשלה.

ההיסטוריה מוכיחה כי בסיעה האשכנזית מסרבים בדרך כלל להביע את עמדתם בנושאים הביטחוניים והמדיניים, וכך נהגו גם חברי המפלגה שלא לכהן בפורמים ביטחוניים בכנסת ובממשלה, אבל הפעם נראה כי ליצמן חורג מהמנהג.

השר ליצמן עם חברי המטה

הבוקר נועד ליצמן עם חברי המטה הפועלים להחזרת הבנים, החיילים אורון שאול וסגן הדר גולדין שמוחזקים בידי החמאס מאז צוק איתן, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם אסייד.

בלשכתו של השר ליצמן נמסר כי השר ליצמן הביע תמיכה בפעילות המטה החברתי, והתחייב לפעול בנושא. לדברי ליצמן: "משבר הקורונה הביא הזדמנות משמעותית להפעיל לחץ על חמאס".

ליצמן הודיע לאנשי המטה  כי "לממשלת ישראל יש מחויבות לפדיון שבויים" וכי הוא נרתם למשימה ויעלה את הנושא בישיבת הממשלה הקרובה.

הדר גולדין אורן שאול שבויים חמאס ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד