ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מאות השתתפו בסדרת מפגשים מקצועיים לצמיחה כלכלית ביוזמת בנק לאומי

המפגשים נערכו במתכונת מקוונת ונפרדת לגברים ולנשים • את המפגשים, שיועדו ללקוחות כל הבנקים, ללא כל תשלום, הנחה מר אורי היימן, יועץ ומאמן כלכלי בכיר לארגונים ועסקים

מאות השתתפו בסדרת מפגשים מקצועיים לצמיחה כלכלית ביוזמת בנק לאומי
בנק לאומי צילום: יח"צ

מאות השתתפו בסדרת מפגשים מקצועיים ייעודיים למגזר החרדי בנושא התנהלות כלכלית נבונה וצמיחה עסקית, ביוזמת בנק לאומי. זאת במסגרת פעילות לאומי לטובת משקי הבית והעסקים הקטנים במגזר החרדי, המתמודדים בימים אלו עם נזקי  התקופה, כתוצאה ממגפת הקורונה. במסגרת המפגשים, שיועדו ללקוחות כל הבנקים ונערכו ללא תשלום, קיבלו המשתתפים מגוון כלים מקצועיים וידע מעשי להתנהלות כלכלית נבונה, במיוחד בתקופה זו.

את סדרת המפגשים המקוונים העביר בהצלחה מר אורי היימן, מנכ"ל חברת אוצר, שהינו יועץ ומאמן כלכלי בגישה התנהגותית ומנחה סדנאות בתחום כלכלה המשפחה כבר שנים רבות, עם ניסיון רב בייעוץ ארגוני ואימון בעלי עסקים קטנים לצמיחה כלכלית. המפגש לגברים נערך ביום חמישי האחרון ועסק בניהול כלכלת המשפחה, לרבות התנהלות נכונה בעת משבר, מעקב ובקרה אחרי הוצאות, תכנון תקציב זמני עד להשגת התייצבות כלכלית, צרכנות נבונה והרגלי קנייה טובים.

המפגש לנשות עסקים נערך ביום שלישי השבוע ועסק בניהול העסק בתקופת משבר, לרבות תכנון תקציב לטווח הקצר והארוך, שירות ומכירות בתקופת משבר, דיגיטל ואוטומציה לעסק וכן מימון ואסטרטגיית צמיחה לעסק. התכנים המקצועיים הועברו בצורה מרתקת, כולל דוגמאות מחיי היום יום לצד טיפים וכלים מעשיים ללמידה ותרגול עצמי. המשתתפים אף העלו נושאים ואתגרים מרכזיים בניהול משק הבית והעסק הקטן וקיבלו מענה להתמודדות אפקטיבית ויעילה עימם. 

המנחה אורי היימן ציין כי המשתתפים גילו עניין רב בתוכן המקצועי, ורובם הביעו נכונות לעשות את השינוי הנדרש מבחינתם: "כיועץ כלכלי בכיר כעשרים שנה, אנחנו יודעים שרוב ההחלטות הכלכליות שלנו הן רגשיות ולא שכלתניות. על בסיס ההבנה שמדובר ב'כלכלה התנהגותית', פיתחנו שיטת עבודה שנותנת לאנשים ארגז שלם של כלים מקצועיים, המבוססים על ידע ושיטה לניהול כלכלי חכם, הן של משק הבית והן של בית העסק. רבים מהמשתתפים ציינו כי זיהו בדברים ששמעו את הנקודות בהם יוכלו לעשות את השינוי שיוביל אותם לעתיד כלכלי טוב יותר. אני מקווה שאכן יידעו ליישם את הדברים בעקביות וברצינות, בדרך להגשמת חלומם הפיננסי", אמר אורי היימן.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודים בלאומי מציין כי המפגשים נערכו במטרה לסייע לבעלי משפחות ובעלי עסקים להתמודד יותר נכון עם הסיטואציה הכלכלית הנוכחית: "מתוך ההיכרות הקרובה עם האתגרים העומדים בפני הלקוח החרדי, הן הפרטי והן העסקי, החלטנו לצאת לדרך עם סדרת המפגשים המקוונים, יחד עם עיתון משפחה, וב"ה הופתענו לטובה מהיקף הרישום של גברים ונשים למפגשים, ובעיקר הופתענו לטובה מאיכות המשתתפים. ראינו שהתוכן מאוד רלוונטי ונוגע בסוגיות החשובות ביותר עבור המשתתפים, במיוחד בתקופה זו".

ר' יצחק חסדיאל מזכיר כי המפגשים, שיועדו ללקוחות כל הבנקים ונערכו ללא כל תשלום, התקיימו בהמשך לפעילות הענפה של לאומי במגזר החרדי, כולל סדרת סדנאות לכלכלה נבונה שהועברו בשנה החולפת לאלפי חתנים ואברכים בעשרות קהילות, בשת"פ עם עמותת 'מסילה', וכן בסדרת האירועים והמפגשים המקצועיים שנערכו עבור נשות עסקים במגזר החרדי בשנים האחרונות.  

בנק לאומי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד