י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נרדמו בשמירה?

בכירי כחול לבן יקדמו "מהלכים חשובים" לנישואי תועבה; שתיקה רועמת בסיעות החרדיות

שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע כי נועד היום לפגישה עם נציגי 'צועדי התועבה' והבטיח כי יפעל ויעשה כל מאמץ לקדם את דרישותיהם • בעבר נושאים חמורים אלו הובילו לעיתים ל'פיצוץ' בין הסיעות החרדיות והממשלה אך כעת פניית 'בחדרי' אל הנציגים החרדים נענתה בשתיקה

בכירי כחול לבן יקדמו "מהלכים חשובים" לנישואי תועבה; שתיקה רועמת בסיעות החרדיות
גפני עם ניסנקורן צילום: באדיבות המצלם

החרדים שותקים והשיירה עוברת: שר המשפטים ובכיר במפלגת כחול לבן, התחייבו היום (שלישי) בפני קהילת התועבה כי יפעלו לקדם את מבוקשם במשרד המשפטים שבראשותו וכן בזירה הפוליטית.

השר אבי ניסנקורן הודיע כי נועד היום לפגישה עם צועדי התועבה, לצד יושב ראש סיעת כחול לבן חבר הכנסת איתן גינזבורג המשתייך לקהילה והתחייב כי ״משרד המשפטים בהנהגתי יעשה כל מאמץ לקדם שוויון זכויות לחברי הקהילה״.

ניסנקורן בפגישה עם נציגי 'צועדי התועבה'
‏השר ניסנקורן כתב עוד כי ״אני מאמין שגם בזירה הפוליטית נצליח להוביל מהלכים חשובים והכרחיים״. יצויין כי בעבר יוזמות מסגנון זה הובילו להתנגדות חריפה בקרב נציגי הסיעות החרדיות ולעיתים אף למשברים מול הליכוד וראש הממשלה.

פנית ׳בחדרי חרדים׳ אל ראשי הסיעות החרדיות, השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן ואל יושב ראש ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני נענתה בשתיקה.

השתיקה הרועמת הזו מגיעה כהמשך לשתיקה לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני בין סיעת ׳כחול לבן׳ לסיעת ׳העבודה׳ שם נקבע כי יחוקק חוק הגובל באיסור כרת. על ההסכם שנחתם סוכם כי חבר הכנסת איציק שמולי מסיעת העבודה ימונה לשר הרווחה ותחת אחריותו יהיה גם תחום אימוץ הילדים דרך שיטת פונדקאות, והמדינה תעניק סיוע כלכלי לזוגות שנשואים באיסור ועוברים על כרת מהתורה. אנחנו כאן ב'בחדרי' נמשיך ונעקוב.

אבי ניסנקורן מפלגת כחול לבן משרד המשפטים מצעד התועבה סיעות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד