י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גרפולוגיה

חושבים שאתם בעלי אינטליגנציה גבוהה? רואים זאת בכתב ידכם

לפי הגרפולוגיה כתב ידכם מתחלק לשלושה אזורים, מה זה אומר עליכם? ניתן לדעת ע"י כתב היד שלכם האם אתם מתחברים לרוחניות או שהנכם סקרנים, שאפתנים, או בורחים מהמציאות

חושבים שאתם בעלי אינטליגנציה גבוהה? רואים זאת בכתב ידכם
כתב יד צילום: pixabay

האותיות שלכם עולות למעלה ומנפנפות לשלום לכוכבים? כמה שזה מסקרן! מה זה אומר? יורדות למטה וחופרות עד למציאת נפט? נשארות בתוך השורה? ומה כל זה אומר עליכם?

הכתב מתחלק לשלושה אזורים: עליון, אמצעי ותחתון.

האזור העליון מסמל את השמיים, הראש, החשיבה, שאיפות, אינטלקטואל, ערכים, רוחניות, מוסרו גם חלומות. חוקים וכללים, מה מותר ומה אסור.

האותיות הן: אותיות בכתב – ל ט ף ץ צ
כשיש העדפה לאזור העליון והוא בולט יותר , מפותח ודומיננטי יותר על הדף (כולל אותיות אמצע שגולשות לאזור עליון), נוכל לראות כותב שהוא מחובר לרוחניות, אינטליגנציה גבוהה, שאפתנות, סקרנות, שאיפה לעצמאות, או במקרים אחרים, בריחה מהמציאות וצורך לבלוט (לעיתים כפיצוי על רגש נחיתות)

האזור האמצעי מסמל את הבטן, הרגש, האני העצמי וההתייחסות שלי אל עצמי. רגשנות, אנושיות, חברותיות, משפחתיות, לבביות. האותיות הן:  ב ג ד ה ז ח כ מ נ ס ע פ ר ש ת כשיש העדפה לאזור האמצעי והוא בולט יותר, מפותח ודומיננטי יותר על הדף, וגם כאשר האותיות שאמורות לעלות או לרדת נשארות בתוך השורה מעיד הדבר על רגישות ורגשנות, שמחת חיים, טוב לב, אנושיות, אדיבות, ילדותיות , תמימות, או אגוצנטריות (כמובן בשילוב של סימנים נוספים).

דוגמא לכתב יד

האזור התחתון מסמל את היצרים, היצירתיות, הגשמיות, הביצוע, יוזמה, יישום, חקירה ועוד. כשיש העדפה לאזור התחתון והוא בולט יותר, מפותח ודומיננטי יותר על הדף (כולל אותיות אמצע שגולשות לאזור תחתון) נוכל לראות כותב שהוא אדם תכליתי, יוזם ומבצע, אדם שמחובר גם לגשמיות שבו ולחומרנות. נראה כותב שמעמיק בבדיקה וחקירה של דברים  מעמיק בפרטים, יצרי ויצירתי, עם גישה פרקטית לחיים.

האותיות הן:  ן  ך  ק

כדי להגיע לאבחנה מדויקת של תכונות יש לערוך התאמה וחיבור עם סימנים גרפולוגיים נוספים בכתב היד המצביעים על תכונות זהות. לעולם אין לאבחן תכונה על פי סימן גרפולוגי בודד!

כעת כתבו את המילה - מ ל ך ובדקו את אזורי הכתב שלכם.

בהצלחה רבה מאיה הראל גרפולוגית מוסמכת

 

גרפולוגיה פיענוח כתב יד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד