ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מתוך הקואליציה

הח"כ החרדי בביקורת: "קל יותר להטיל סגר על החרדים?"

ביקורת מתוך הממשלה. יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת יעקב מרגי מותח ביקורת על הממשלה בעקבות הסגר שהחליטה להטיל על אלעד וטבריה ותוהה האם "קל יותר להטיל סגר על חרדים ומהשאר פוחדים", זאת בעוד יו"ר מפלגתו השר אריה דרעי הוא חבר ועדת השרים והצביע בעד

הח"כ החרדי בביקורת: "קל יותר להטיל סגר על החרדים?"
יעקב מרגי בראשות ועדת הכלכלה צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעקבות החלטת ועדת השרים המיוחדת אמש (שלישי) להטיל סגר על העיר אלעד וחלקים מהעיר טבריה, חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, מותח ביקורת על ההחלטה, כשהוא רומז כי הסגר הוטל רק על האזורים החרדים.

"אני רואה את נתוני התחלואה ורוצה לחשוב שדואגים לחרדים יותר מאשר לתושבי תל אביב ובאר שבע שהם עם נתוני תחלואה והדבקה גבוהים יותר", כתב מרגי שציין כי "אני לא רוצה לחשוב שקל יותר להטיל סגר על חרדים ומהשאר פוחדים".

מרגי העומד בראש ועדת הכלכלה הדגיש: "שלא תתבלבלו אני בעד לסגור אזורים מדבקים אבל בכל הארץ". כשבתגובה נוספת לראש הממשלה הוא כתב: "גם על תל אביב באר שבע ובת ים נראה אותך, אני ממתין למחר".

נציין כי בוועדה שקבעה על הטלת הסגר היה שותף גם יו"ר מפלגתו של מרגי, שר הפנים אריה דרעי.

נזכיר כי 'בחדרי חרדים' דיווח כי ההחלטה להטיל סגר רק על אלעד וטבריה, הוא משום מספר החולים המרוכזים באזורים וכי מחר צפויים להתכנס בשנית לדון על המצב בעיר בת ים, בה החולים מפוזרים יותר בכל חלקי העיר.

יעקב מרגי סגר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד