ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חוששים מסגר • צפו

בני ברק: אכיפה מוגברת בבתי הכנסת בעיר

על רקע הידוק הסגר על אלעד ועל שכונות שונות בטבריה: בבני ברק מגבירים את האכיפה • מתיעודים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי תושבי העיר נשמעים להנחיות משרד הבריאות • צפו

בני ברק: אכיפה מוגברת בבתי הכנסת בעיר
שוטרים בדיון עם תושבי בני ברק צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

אנשי השיטור העירוני בבני ברק החלו הבוקר (רביעי) באכיפה מאסיבית בבתי הכנסת בעיר, במטרה לוודא כי המתפללים מקפידים על שמירת ההנחיות ועוטים מסכות.

ברוב בתי הכנסת שאליהם הגיעו הפקחים, התברר שהמתפללים תחת משמעת ברורה, וכמעט ואין מי שאינו עוטה מסיכה, אך האכיפה תימשך בימים הקרובים בכדי למנוע את גל ההדבקה.

אמש (שלישי), בתום ישיבת חירום ממושכת בלשכת ראש העיר אברהם רובינשטיין, בהשתתפות צוות מטה החירום העירוני, הוחלט על הגברת צעדי התמודדות מיידיים, לאור נתוני התחלואה בקהילות השונות וקצב התחלואה הגובר והמדאיג בעיר בני ברק.

כבר אתמול תוגברה האכיפה באופן משמעותי, בכל רחבי העיר ובכל ריכוזי ההתקהלויות, אולמות השמחה ובתי הכנסת. על כל הפרה של אי עטיית מסכה ואי שמירת מרחק, מטילים הפקחים קנס כספי גבוה כהוראת החוק.

כמו כן, מתחם ציבורי ובכלל זה אולמות שמחה, בתי כנסת, שטיבלאך ומוסדות, שבביקורת היומית של השיטור העירוני ניתנו 5 דוחות לנוכחים בגין הפרת הנחיות המקום ייסגר באופן מוחלט בצו מנהלי ל-48 שעות.

בנוסף, תתקיים אכיפה חדה באולמות השמחה בעיר כאשר הפרת ההנחיות בשל אי עטיית מסכה, אי שמירת מרחק וריקודים שלא כתקנות, כאשר במקרה של הפרה, תחול הוראת סעיף 2 באופן מיידי ותתוגבר האכיפה במרחב הציבורי ללא יוצא מן הכלל.

פקחי השיטור יקיימו סיורים ומעקב אחר חייבי בידוד ושוהים בקרבת חולים שאינם שוהים בבידוד, במטרה להגיע לאכיפה בלתי מתפשרת בנושא זה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד