י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פתרונות אבטחה בשטח גם בשעות הקטנות של הלילה

בשנים האחרונות עולם מערכות המיגון ואבטחה הפכו לנדרשים על ידי כלל האוכלוסיה, כבר לא מדובר בצורך של מקומות עבודה, משרדים ומפעלים בלבד אלא גם בנייני מגורים, בתים פרטיים ומוסדות ציבוריים אשר מבקשים לקבל מעטפת כוללת בה ירגישו מוגנים בכל שעה

פתרונות אבטחה בשטח גם בשעות הקטנות של הלילה
מצלמת אבטחה צילום: יח"צ

כבר קרוב לעשור שחברת "ליאל מערכות" משמשת כאחת החברות המובילות בתחום מערכות מיגון ואבטחה, בעקבות משבר הקורונה רבים נעזרים בשירותיה גם בכל הנוגע למערכות תקשורת מתקדמות  כאשר זו מרשתת עשרות חדרי ישיבות של חברות הייטק, בתי חולים, מוסדות חינוך ועוד.

מפיק חבר המערכת פגש את בעלי החברה ניר חזן, ממנו הוא למד על מגוון הפתרונות החכמים היום בתחום.

בשנים האחרונות עולם מערכות המיגון ואבטחה הפכו לנדרשים על ידי כלל האוכלוסיה, כבר לא מדובר בצורך של מקומות עבודה, משרדים ומפעלים בלבד אלא גם בנייני מגורים, בתים פרטיים ומוסדות ציבוריים אשר מבקשים לקבל מעטפת כוללת בה ירגישו מוגנים בכל שעה.

מי שמספקת מגוון רחב של פתרונות מעשיים בשטח היא חברת "ליאל מערכות" ומי שעומד בראש החברה הוא ניר חזן בן 39 מירושלים.

את תחילת דרכו בתחום עשה ניר מיד עם שחרורו מצה"ל, כאשר תוך כדי תנועה עבד כעוזר טכנאי בחברה פרטית במקביל ללימודיו להכשרה מקצועית, לאחר שספג ידע עיוני ומעשי גדול החליט להביא את תפיסת עולמו לעסק משלו, על כך הוא סיפר:

"ללמוד לדעת כיצד להתקין מערכות בשטח כל אחד יכול, אבל מהרגע הראשון שפתחתי את העסק שמתי לי למטרה להעניק שירות מושלם.

ראיתי כיצד זה נעשה במספר מקומות אחרים ולא אהבתי או הרגשתי בנוח לראות כיצד לקוחות רודפים אחר מי שביצע עבורם התקנה ולא מקבלים מענה בזמן, אני חרטתי על דגלי שירות אחר לגמרי".

חוות הדעת באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מעידים כי ניר עומד בהבטחותיו בגאון, לקוחות מספרים על איש מקצוע ישר ואמין, על צוותי ההתקנה אשר עומדים בזמנים, מבצעים עבודה מקצועית ונקייה ואם צצה איזו בעיה, הזמינות של ניר לכל בקשה או תקלה היא לאורך כל שעות היממה, כולל בשעות הקטנות של הלילה.

"כן, יצא לי לעבוד גם בשעות של 2, 3 ו 4 לפנות בוקר", סיפר ניר והוסיף, "מבחינתי זה חלק מהשירות.

אני לא יכול ללכת לישון עם ההרגשה שאחד מהלקוחות שלי לא מרוצה כשיש תקלה שצריך לתת לה מענה, אם זה אומר לסיים התקנה אחת בשעות הערב המאוחרות וצורך להגיע ללקוח נוסף לאחר מכן, אז אני ואנשי הצוות שלי שמחים להמשיך ולשמור על השם שבנינו לעצמנו".

על מנת להיות זמין לכולם חברת "ליאל מערכות" נעזרת בשירותי חברת מוקד חיצוני, כך שאם ניר נמצא באמצע מתן שירות ולא יכול לשוחח, יש מענה אנושי שדואג לקחת את כל הפרטים ולהעביר לו להמשך טיפול ברגע הראשון האפשרי.

על תהליך העבודה מול "ליאל מערכות" ניר סיפר: "אני קודם לומד את תנאי השטח ומה הצרכים של הלקוחות, מול אלה אני מבצע התאמות.

יש לא מעט פתרונות שאפשר לספק אבל חשוב שיהיה היגיון.

בימים אלו אני מבצע לא מעט התקנות של מערכת אינטרקום חכמה ומתקדמת של אנדרואיד בבנייני מגורים, אבל מפעל או בנייני משרדים צריכים פתרון רחב הרבה יותר, לכן קודם חשוב להבין את הצרכים של הלקוחות.

לאחר מכן ההתקנה עצמה מבוצעת עד 48 שעות, אם יש מקרים דחופים אז כמובן אנחנו מתאימים את עצמנו לעניין".

על הפעילות בזמן הקורונה ניר סיפר: "קיבלנו עשרות בקשות להתקין מערכות זום בחדרי ישיבות במשרדים, כך שכמו כל שאר העולם גם אנחנו מתאימים את עצמנו למציאות החדשה וככל הנראה נצטרך להוסיף עוד צוותי עבודה חדשים כדי לעמוד בלחץ ההזמנות".

"ליאל מערכות", חברה המתמחה במתן פתרונות מעשיים בשטח בכל הנוגע לעולם מערכות אזעקה משולבות אפליקציה, מרכזיות IP בענן, מערכות אזעקה אלחוטיות, מערכות אינטרקום ומצלמות אבטחה, ציוד תקשורת משלים ועוד.

היתה לי פגישה עם איש מקצוע מדופלם שבעשר אצבעותיו בנה עסק לתפארת בזכות יושרה אישית ומקצועית ועל כך לא נותר לי אלא להוריד את הכובע ולהגיד כל הכבוד.

עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Lielmaarahot/

מספר טלפון: 050-214-8168

מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד