י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שברו צלחת בשידור חי

ההורים באוקראינה צפו באירוסין של הבן בארץ

הבן הבכור של הרב הלל כהן, מרבני הקהילה בקייב שבאוקראינה, חגג את אירוסי בנו ב'זום' ובשידור חי מישראל הגיעו בני הקהילה לחגוג ולשבור צלחת • האב הנרגש: "מזכיר את תלמידי הישיבה שסגרו שידוך בעבר מבלי ההורים"

ההורים באוקראינה צפו באירוסין של הבן בארץ
משפחת כהן בקייב צופים באירוסין בארץ צילום: באדיבות המצלם

איש החסד הרב הלל כהן, מרבני הקהילה החרדית בקייב שבאוקראינה, חגג השבוע את אירוסי בנו הבכור נחמן שמואל, מתלמידי ישיבת 'אורייתא' ובעל מנגן בפני עצמו, עם הכלה בת למשפחת אברמוביץ מביתר עילית.

אלא שהשמחה נחגגה מרחוק בשל העובדה שמשפחת כהן נצורה בקייב שבאוקראינה בעקבות הנגיף. השמחה נחגגה בשידור חי היישר מבית משפחת כהן באוקראינה, לשם הגיעו בני הקהילה בקייב לחגוג את שמחת האירוסין של הבן הבכור. 

הרב הלל כהן מספר ל'בחדרי חרדים' על התחושות המעורבות: "מי היה מאמין שכך נחגוג. קשה לקבוע תאריך לחתונה בגלל שכמעט אין טיסות מאוקראינה לארץ. התאספנו כאן חברי הקהילה והתלמידים ובישראל חיכו שנשבור כאן את הצלחת בשידור חי. משפחת הכלה, שהם חסידי אמשינוב, המנהג אצלם שלא שוברים צלחת - אז חיכו לנו שנשבור בקייב". 

"זה מזכיר את הסיפורים ששמענו וקראנו על תלמידי ישיבה בעבר שנסעו ללמוד רחוק מהמשפחה ועשו שידוך לבד בלי ההורים, זה ממש ככה". 

תיעוד וידאו מהשמחה בקייב והחגיגה בישראל

 

 

הרב הלל כהן קייב אירוסין ישיבת אורייתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד