י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"גבלס מגרגר בקברו בהנאה"

סערה: הדוברת השוותה בין הח"כ לצורר הנאצי

התבטאותה של דוברת המרכז הבינתחומי בהרצליה שכתבה כי הפושע הנאצי גבלס מגרגר בקברו בהנאה בהשוואה לח"כ מיקי זוהר, עוררה סערה לא מעטה ברשת • ניצולי שואה נזעקו, הדוברת הסירה את הפוסט וכתבה כי "ההתבטאות הזו היא דעתי הפרטית בלבד, ובדיעבד הייתה שגויה ומיותרת"

סערה: הדוברת השוותה בין הח"כ לצורר הנאצי
ח"כ מיקי זוהר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הרשתות החברתיות סערו היום (רביעי) בעקבות התבטאותה של דוברת המרכז הבינתחומי בהרצליה אורית ראובני, נגד יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר וראש הממשלה בנימין נתניהו.

"איש השנה שלי בתקשורת - מיקי זוהר", כתבה ראובני, והוסיפה כי "גבלס מגרגר בקברו בהנאה", כאשר הכוונה לפושע הנאצי יוזף גבלס, ששימש כמוביל התעמולה הנאצית.

מכל קצוות הקשת הפוליטית גינו את ההשוואה המחרידה. כמו כן, עשרות ניצולי שואה נפגעו קשות מההשוואה ופנו לעו"ד נועם קוריס ממשרד קוריס ושות' ברמת-גן, ששיגר אל ראובני מכתב בשמם ודרש מראובני שתסיר מיידית את הפוסט ותפרסם התנצלות לניצולי השואה ומשפחותיהם.

בעקבות הפנייה ראובני הסירה את הפוסט הפוגעני וכתבה כי, "אתמול העליתי כאן פוסט שהתייחס להתבטאויות פוליטיות של מיקי זוהר וכלל התייחסות לגבלס. כוונתי הייתה להתייחס להיבט התקשורתי של הסיפור, בלבד. ההתבטאות הזו היא דעתי הפרטית בלבד, ובדיעבד הייתה שגויה ומיותרת, ובוודאי שהחטיאה את המטרה. אני מתנצלת על כך".

עו"ד נועם קוריס, המייצג את משפחות ניצולי השואה מסר בתגובה כי "כמי שבעצמו צאצא לשורדי השואה - הזדעזעתי מן הדברים שכתבה הגב' ראובני והשימוש שעשתה בשמו של הצורר הנאצי כדי להביע דעה פוליטית. שמח להיווכח שהגב' ראובני הבינה זאת, ופרסמה התנצלות".

גבלס מיקי זוהר רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד