י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סודות של מקצוענים

רוצה שולחן שבת בסטייל? כך עושים את זה

תמיד חלמת ששולחן השבת שלך יראה מושלם, ולא ידעת איך לעשות את זה?  כאן הבאנו את הכלים וההסבר כיצד מעצבים שולחן עם טעם מיוחד • אילו גוונים בוחרים וכיצד בוחרים אותם

רוצה שולחן שבת בסטייל? כך עושים את זה
שולחן מעוצב צילום: עליזה אלחרר

כמדי שבוע ביום חמישי ניפגש כאן בפינת העיצוב ונלמד את רזי העיצוב מהבסיס של השילובים ועד שזירת פרחים, עיצוב חבקי מפיות ועריכת שולחנות מושלמים, הכל לכבוד שבת קודש!

כאן נדבר על שולחנות שבת וכמובן שאנחנו יכולות לתרגם את זה לכל ארוע.

בשלב ראשון אנחנו בוחרות קונספקט לפי מה שאנחנו רוצות לשדר או לפי האירוע, בשלב זה אנו בוחרות גוונים שיעשו לנו את העבודה ושיוכלו לשדר לנו את מה שאנחנו רוצות לבטא,

את ה100% צבע שצריך להיות בשולחן אנו מחלקות ל3 : 60 % הצבע העיקרי והשולט שהוא יהיה הדומיננטי בשולחן שלנו, נקח אותו בעיקר למפה ולדברים גדולים שתופסים נוכחות, 30% מהצבע בשולחן משתלב במפיות, בפרחים, וכו'. את הצבע השלישי נכניס 10% שיהיה נגיעות, אותו נשלב בצורה העדינה בשולחן, כך נקבל את ההרמוניה הנפלאה ואת השולחן המקצועי והמשולם.

טיפ: כאשר בוחרים בשלושה צבעים כדאי להוסיף צבע ניגודי נוסף ממש טיפה שלא יהיה בולט מדי אך ישבור לנו, ויוציא את הצבעים החוצה.

כמו בסידור פרחים כאן בחרתי בצבעים; ורוד, שמנת וזהב, ושברתי עם סגול כהה, הוא לא גנב את ההצגה, אך הוא מוסיף לי כמין הפרדה בין הצבעים ומקפיץ לי אותם בצורה מושלמת.

עציץ פרחים מעוצב משולב בשלושה צבעים

מצורפות לכן תמונות שיעזרו לכן לעצב את השולחן ויתנו לכן את המבט המקצועי יותר בכדי שתוכלנה להבין כיצד לחלק את הצבעים בשולחן.

לדוג בתמונה הראשונה המפה בצבע כסף, חלק מהכלים הם בצבע כסף = 60% . הרבה זכוכית / שקוף שזה ה 30%. ומפיות שחורות שהן ה10% צבע דומיננטי ושילוב שמנת שיבליט את כל העיצוב ויקפיץ ויתן לו חיות.

שולחן מעוצב באירוע

שולחן מעוצב באירוע

תמיד נשים לב לחלוקה שלנו גם במידה והיא שונה 70% 20% ו 10% תמיד צריך את הצבע הנוסף שיקפיץ לנו את העריכה..

נשתמע בשבוע הבא על איך ואיזה מפות כדאי לבחור וכיצד נשדרג אותן בקלות.

בהצלחה רבה עליזה אלחרר מעצבת ארועי בוטיק ושוזרת פרחים בהתאמה אישית.

עיצוב שולחן טיפים ארועים בוטיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד