י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המתנה הכי גדולה

הבחורים הפתיעו את האדמו"ר: למדו ש"ס בקפסולות

כשהוא חבוש ב'קולפיק' כמנהגו מידי ראש חודש הגיע הרבי מויז'ניץ להיכל הישיבה בברכפלד לחזק את הבחורים שלמדו בקפסולות והם מצידם הפתיעו את הרבי בסיום הש"ס

הבחורים הפתיעו את האדמו"ר: למדו ש"ס בקפסולות
הרבי מויז'ניץ בסעודת ר"ח בישיבת ויז'ניץ בברכפלד צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מויז'ניץ הגיע בראש חודש תמוז לביקור מיוחד בישיבת 'ישועות משה' ויז'ניץ של החסידות במודיעין עילית. ישיבת ויז'ניץ בברכפלד היא הישיבה החסידית הראשונה שפתחה את שעריה, במתווה הקפסולות כאות הוקרה הגיע הרבי לערוך טיש לבחורים שנמצאים בקפסולות, הטיש נמשך במשך שלוש שעות.

לאחר הטיש שערך הגישו הבחורים לאדמו"ר הפתעה מנחת ביכורים לימוד כל הש"ס שנלמד על ידי בני הישיבה בתקופת היותו בקפסולות מבלי יכולת לצאת מהישיבה. הרבי שהתרגש התבטא: "זו המתנה הכי גדולה שאני יכול לקבל בחיי".

הרבי סיים את הש"ס, וכיבד את הראש ישיבה הגר"י ויזניצר בקדיש, והבחורים קמו לריקודים לכבודו של תורה.

בדבריו דיבר על מה שאמר בסעודה שלישית בשבת האחרונה "הנני אומר את הדברים מתוך אחריות לכלל ישראל, ומבקש שהדברים יפורסמו בכל קהילות ישראל".

"למרות שחשבנו שהווירוס הסתיים, לצערנו הוא עדיין לא עבר מן העולם, אף שתוקפו נחלש בס"ד. לדאבוננו התקופה הזאת הביאה עמה פרצות רבות בחומות השמירה מכלי המשחית הטכנולוגיים. אם נפרוש מההידבקות בכלים הטמאים, גם ההדבקות מהווירוס יעברו מן העולם בס"ד".

האדמו"ר הוסיף, "כוונתי לכל סוגי כלי התקשורת, גם כאלה הנקראים כשרים אבל אינם ראויים ליהודים יראים ושלמים. מוטלת עלינו אחריות רבה לעשות את כל מה שביכולתנו להישמר מהכלים האלה, ועל ידי כך נזכה שיתקיים הנאמר בפרשת השבוע 'ותיעצר המגיפה' במהרה".

חסידות ויז'ניץ סעודת ראש חודש סיום הש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד