ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
"מערכת שירדה מהפסים"

פרשת עופר שלח: העורכת פוטרה מהערוץ

ימים ספורים לאחר דליפת הקטע הגנוז מהשתלחותו של עופר שלח כלפי העיתונאי משה גלסנר באולפן ערוץ 'כנסת', עורכת בכירה בו משלמת את המחיר והולכת הביתה | אחד העיתונאים הוותיקים שעבד עמה בעבר מגיב: "עילת הפיטורין שקרית ולא חשובה" וגם, "מערכת שמוותרת עליה היא מערכת שירדה מהפסים"

פרשת עופר שלח: העורכת פוטרה מהערוץ
אולפן ערוץ כנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

‏כחלק מפרשת הוידיאו ההוא של עפר שלח, ערוץ הכנסת מפטר את העורכת יהודית דמארי אגסי - כך מפרסם הערב (רביעי) אסף ליברמן, עיתונאי ותחקירן ב'כאן 11' ומגיש אקטואליה מידי יום בכאן רשת ב' ובעבר בגלי צה"ל.

לדברי ליברמן, "עילת הפיטורין שקרית ולא חשובה. מה שחשוב הוא שיהודית היא אחת העורכות הכי מקצועיות ומוכשרות שעבדתי איתן. מערכת שמוותרת עליה היא מערכת שירדה מהפסים (כאילו שזה לא היה ברור כבר מפרשת שלח והפוליגרפים)".

כזכור, לפני מספר ימים נחשף תיעוד של ח"כ עופר שלח משתלח בעיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום במהלך ראיון בתכניתם 'שחור ולבן' בערוץ כנסת.

הראיון המדובר נגנז, ונחשף ביום ראשון השבוע על ידי העיתונאי רן בוקר מאתר ynet. מנכ"ל ערוץ 'כנסת' ערן טיפנברון הורה על בדיקת פוליגרף לעובדי הערוץ. בכדי לעלות על זהות מדליף הקטע שנגנז לתקשורת. מהלך שעורר זעם רב וזכה לגינויים רבים על ידי עיתונאים ואנשי תקשורת. לצד זאת הוחלט לפטר כמה עובדות שעל פי החשד ידעו מי הדליף את הסרטון, אך לא רצו להלשין.

הערב, כאמור, מתפרסם כי ערוץ הכנסת מפטר את העורכת יהודית דמארי אגסי.

עם זאת, הפרשן עמית סגל הגיב לליברמן וכתב כי ‏‎"שלח לא קשור לדרישת הפיטורים". וכי בערוץ "תפסו טרמפ על הפרשה".

עופר שלח ערוץ כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד