י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נאום המל"ל שמלל

פינדרוס תוקף: "ממשלת חלם; לא מבינים ומשחקים בחיים" • צפו

חבר הכנסת יצחק פינדרוס ששב אל הכנסת והושבע רק לפני יומיים, עלה הערב לדוכן המליאה ותקף בחריפות את הטלת הסגר דווקא על הערים והשכונות החרדיות. לדבריו, "קמה פה ממשלה וכאילו אנחנו לא למדנו כלום מלפני חודשיים שלושה" • צפו בדבריו הנוקבים

פינדרוס תוקף: "ממשלת חלם; לא מבינים ומשחקים בחיים" • צפו
יצחק פינדרוס בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעקבות הסגר שהוטל דווקא על הריכוזים החרדים, חבר הכנסת יצחק פינדרוס בוחר בנאומו כחבר כנסת, לתקוף את התנהלות הממשלה שהחליטה אתמול (שלישי) להטיל סגר על השכונות החרדיות בטבריה ועל העיר אלעד.

"אני מרגיש היום שאני חי במדינת חלם", הוא פתח ואמר, "קמה פה ממשלה וכאילו אנחנו לא למדנו כלום מלפני חודשיים שלושה, שהתפרצה פה הקורונה במרץ, למדנו שיש מגזר שאף אחד ממדינת ישראל, מהפקידות המקצועית לא יודע להתמודד איתו ולמדנו שיש רשויות יודעות להתמודד".

"אבל שוב שהגיע הגל השני", התייחס להתנהלות מול המגזר החרדי, "אנחנו חיים בחלם", כשלטענתו, "פקידים שאין להם מושג איך החרדים חיים, מבחינה תרבותית, מבחינה סדר החיים שלהם ומחליטים על סגר".

ח"כ פינדרוס טוען גם מקצועית כי הסגר גרם להתקהלויות, לטענתו, "כינוס הענק בבוקר ביציאה מהעיר נועד כנראה למי שלא נדבק שיצליחו להדביק אחד את השני ואם הוא לא נדבק במשך היום, אז גם בערב שהוא חוזר ונכנסים כולם יחד ומדביקים אחד את השני".

פינדרוס הוסיף ותקף מעל דוכן הכנסת: "הפקידים שיושבים במל"ל ובשמלל, רופאים ודוקטורים אין להם מושג על מה הם מדברים. יש אנשים שמבינים". כשהוא קרא להם למצוא פתרונות נקודתיים, "סתם הכבידו על האנשים - תפסיקו להתעסק בדברים שאתם לא מבינים, אתם משחקים בחיים".

מוקדם יותר היום (רביעי) תקף חבר הכנסת יעקב טסלר את ההחלטה להטיל סגר, ואמר בנאום במליאה: "הטלת סגר אינו פתרון קסם", שלדבריו, "ההחלטה על הצעד לפני שניסו פתרונות חלופיים, גורמת לציבור לאבד את אמונו במקבלי ההחלטות. אנשים לא ילכו להיבדק, כדי להימנע מסגר".

"אלפי איש מתעוררים ביום בהיר לסגר. אין יוצא ואין בא! בערים אחרות בהן התחלואה עולה פי כמה, אין פוצה פה ואין סגר. דין תל אביב כדין אלעד וטבריה", כך טסלר.

יצחק פינדרוס קורונה מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד