כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
יורם לס של בריטניה?

הסטטיסטיקן: סיכוי יותר למות בתאונה מקורונה

יורם לס של בריטניה? תחקירן של אוניברסיטת קיימברידג', הנחשב לאחד המומחים המובילים בבריטניה, מגמד את הסכנה שבהידבקות בנגיף הקורונה, כשלדבריו המתים הרבים הם כאלה עם מחלות רקע קשות

הסטטיסטיקן: סיכוי יותר למות בתאונה מקורונה
שיחת זום בעידן הקורונה צילום: pexels

הסיכוי של אנשים מתחת לגיל 50 למות מתאונה או מפציעה, גדול יותר מאשר למות מנגיף הקורונה, כך על פי אחד המומחים המובילים בבריטניה.

הסטטיסטיקן של אוניברסיטת קיימברידג', סר דייוויד שפיגלאלטר, אמר כי היו עד כה 959 מקרי מוות מהקורונה, מתוך 18 מיליון איש בטווח הגילאים הזה באנגליה ובוויילס.

אולם למעלה מ-80 אחוז מהמתים הללו היו עם בעיות בריאותיות שונות, מה שהפך את המחלה הנגיפית להרבה יותר קטלנית ממה שהיא באמת.

עוד פורסם במחקר כי לבני פחות מ-40 יש סיכוי גבוה יותר למות בתאונת דרכים מאשר מהקורונה, ובקרב בני פחות מ-25 הסיכון נמוך יותר מאשר למות משפעת או מדלקת ריאות.

בריטניה רשמה ביום שלישי האחרון 171 מקרי מוות מנגיף הקורונה, המספרים אמנם גבוהים, אך זוהי ירידה של 26 אחוזים מהשבוע הקודם, סימנים מבטיחים נוספים שהמשבר מתכווץ.

נתונים נפרדים שפרסמה הלשכה לסטטיסטיקה הלאומית של בריטניה, חשפו את מספר מקרי המוות בבריטניה מאז פרוץ וירוס הקורונה - שלפיהם הגיעו ל-65,000 קורבנות ל"ע.

קורונה קיימברידג' בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד