י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חריג במדינה

שנתיים מאסר לאדם שאיים ברצח דרך המייל

עונש חריג נגזר בבלגיה על אדם שאיים על חייה של מחוקקת יהודיה באמצעות מסרים ששיגר לתיבת המייל שלה. הוא נשלח לשנתיים מאסר וישלם קנס זעום בסך 900 דולר בלבד

שנתיים מאסר לאדם שאיים ברצח דרך המייל
אילוסטרציה צילום: pexels

שנתיים מאסר לאדם שאיים ברצח דרך הודעות מייל למחוקקת יהודיה בבלגיה. האיש ששמו לא פורסם בתקשורת הבלגית, שלח דוא"ל מאיים בשנת 2018 לויויאן טייטלבוים.

"יש לך 48 שעות לבקש מחבריך הציונים מישראל-גיהנום לסיים את מעורבותם בסכסוך בתימן", נכתב בהודעת הדוא"ל. המאיים התכוון על הסכסוך המתמשך בין מורדים חות'ים בתימן הנתמכים בידי איראן, המורדים נלחמים עם סעודיה יריבה של איראן.

האיש המאיים כלל תיאוריות קונספירציה שונות, החל מהמעורבות של המוסד בפיגוע ב-2014 על ידי טרוריסט מוסלמי שרצח ארבעה אנשים במוזיאון היהודי בבלגיה, לטענתו סוחרי יהלומים יהודיים בבלגיה מממנים את ישראל.

יומיים אחר כך, כתב האיש כי זמנה של טייטלבוים נגמר וכי היא "תשלם בחיים על חייהם של כל הילדים שהרגתם מאז 2009", השנה בה ישראל הגיבה למאות טילים ששוגרו לדרום מעזה, עם תקיפה מאסיבית נגד חמאס.

אתר JTA מדווח. כי גזר הדין נחשב יחסית חמור בבלגיה, שם הרשויות בשנים האחרונות התמודדו עם האשמות רבות של יהודי בלגיה על כך שלא היו מספיק נוקשים נגד שנאה אנטישמית. בנוסף האיש נקנס בסכום של 900 דולר.

איום ברצח בלגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד