ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
זכות אבותיו הקדושים

הח"כ החדש התברך מראש הישיבה

אחרי 14 שנים מלאות בעשיה למען הכלל במועצת העיר פתח תקוה, נכנס בימים האחרונים אוריאל בוסו לכהן כחבר כנסת מטעם סיעת ש"ס במסגרת החוק הנורבגי • לברכת הדרך נכנס למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי אברהם חפוטא בעיר פ"ת שקבלו בחביבות רבה

הח"כ החדש התברך מראש הישיבה
בוסו אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

הח"כ החדש מטעם מפלגת ש"ס שנכנס בימים האחרונים לכהן בכנסת במסגרת ה'חוק הנורבגי' ומי שעד לא מזמן היה מ"מ וסגן ראש העירייה ויו"ר סיעת ש"ס בפתח תקווה אוריאל בוסו הגיע להתברך בברכת הדרך להצלחה במעונו של ראש ישיבת הרמב"ם הגאון רבי אברהם חפוטא.

ראש הישיבה קיבל את הח"כ החדש בחמימות רבה והזכיר בדבריו את הקשר ההדוק מהעבר ועד היום בינו לבין משפחת אבוחצירא המעטירה וכן עם הסבא קדישא רבי יצחק אבוחצירא הבבא חאקי זיע"א.

ח"כ בוסו אצל ראש הישיבה \\ באדיבות המצלם

ח"כ בוסו אצל ראש הישיבה \\ באדיבות המצלם

הגר"א חפוטא המלווה במשך שנים רבות בייעוץ ובהכוונה ובידידות אמת קיבל את בוסו בחום ובאהבה רבה והעריף עליו מברכותיו, בדבריו אמר ראש הישיבה כי "אין ספק שזכות אבותיו הקדושים מגנים עליו ומלווים אותו בכל צעדיו הרב אוריאל בכל דרכו הציבורית פעל כשלוחא דרבנן באמינות ובמסירות רבה. בחריצות רבה עזר וסייע בכל פניה שקיבל לטובת כלל הציבור".

כמו כן ציין ראש הישיבה את תרומתו החשובה במשך 14 שנה במועצת העיר ובחיזוקה הרוחני של העיר פתח תקוה שנהפכה למגדלור רוחני של תורה וחינוך ורווחה כללית למען הציבור ידיו רב לו בעשיה וביכולות גדולות לכהן כשליח ציבור נאמן לגדולי ישראל.

בסיום הביקור אמר לח"כ החדש כי ודאי שמתחילים תפקיד חשוב כזה עם זכויות ומעלות נשגבות אלו הצלחתו בעז"ה מובטחת.

הרב בירכו ואיחל לו הצלחה רבה בפעילותו העתידית בכנסת למען עם ישראל ואמר כי "ייתן השם ותעלה מעלה ומשם תשפיע על כלל תושבי מדינת ישראל בעזרה ובסיוע ובתועלת גדולה למען עם ישראל ולקידוש שמו יתברך, אמן".

אוריאל בוסו מפלגת שס הרב חפוטא בבא חאקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד