י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שלחו בווטסאפ

לונדון: השוטרים עשו סלפי עם גופותיהן של האחיות

צמד שוטרים בלונדון הצטלמו סלפי לצד גופותיהן של שתי אחיות שנרצחו בדקירות סכין על-ידי אלמוני. הם העלו את התמונות לווטסאפ ונעצרו

לונדון: השוטרים עשו סלפי עם גופותיהן של האחיות
גשר לונדון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שני שוטרים נעצרו בלונדון לאחר שעשו סלפי לצד גופות של שתי אחיות, שנדקרו למוות על ידי אדם זר בפארק לונדון. השוטרים שיתפו את התמונות בקבוצת וואטסאפ.

ניקול סמולמן, 26, ואחותה למחצה ביבה הנרי, 47, נמצאו ללא רוח חיים בפארק קאנטרי בוומבלי, צפון מערב לונדון - מוקדם יותר החודש - יומיים לאחר שדווח כי הן נעדרות.

הסקוטלנד יארד פרסם הלילה כי שני שוטרים ממשטרת המטרופולין נעצרו ביום שני האחרון בחשד "להתנהגות בלתי הולמת בשירות ציבורי."

השוטרים צילמו תמונות בזירה ושיתפו עם 'מספר קטן' של חברים, בהמשך נטען כי השוטרים לקחו סלפי עם גופות הנשים ושיתפו אותן עם קבוצות וואסטאפ בתפוצה רחבה.

ביבה וניקול נרצחו בשעות הבוקר המוקדמות של 6 ביוני, אחרי שחגגו את יום הולדתה של ביבה.

אלמוני הרג את האחיות למחצה בדקירות סכין אכזריות בסביבות השעה 01:00. גופותיהן נמצאו לאחר השעה 1 אחר הצהריים ב- 7 ביוני. הן נמצאו זו ליד זו. בבדיקה לאחר המוות התברר מאוחר יותר כי שתיהן מתו מפצעי דקירה רבים.

הגוף הממונה על חקירות שוטרים (מח"ש), הודיע כי פתח בחקירה מהירה בנושא, כמו כן המשטרה הודיעה שהיא מטפלת בנושא של הפצת התמונות.

רצח מחריד לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד