י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגל השני כבר כאן

זינוק בחולים - הלילה דיון על הגבלות נוספות

בעקבות העליה במספר החולים בנגיף הקורונה הלילה (מוצ"ש) תתקיים ישיבה מכרעת של בכירי משרד הבריאות והמל"ל בשאלה האם להרחיב את ההגבלות • סגן שר הבריאות: "הצעדים שנעשה עכשיו, היום, יחסכו לנו את הסגר של מחר"

זינוק בחולים - הלילה דיון על הגבלות נוספות
בתחנת רכבת. אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בעקבות העלייה במספר הנדבקים בקורונה, הלילה (מוצאי שבת) תתקיים ישיבה מכרעת של צמרת משרד הבריאות והמל"ל, בה ידונו הבכירים בשאלה האם להטיל הגבלות נוספות על האזרחים. 

ההחלטות שיתקבלו כפופות לאישור ועדת השרים לענייני קורונה שתתכנס מחר, ולפי הדיווח ב'חדשות 12', בין ההמלצות שידונו עליהן הלילה: הגבלת התקהלות ל-20-30 איש, הקטנת מספר המשתתפים באירועים ל-150, שינוי בקפסולות בבתי הספר של החופש הגדול, איסור קיום מחנות קיץ, קריאה למעסיקים להעביר עובדים לעבודה בבית, מעבר לעבודה בקפסולות והגבלת מספר המתרחצים בחופים.

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, אמר הערב בריאיון ל"פגוש את העיתונות" כי, "הצעדים שנעשה עכשיו, היום, יחסכו לנו את הסגר של מחר. אנחנו חייבים לפעול היום בשביל לעצור את העלייה הגדולה במספרים. המספרים היום סביב ה-400-500 נדבקים ביום, אנחנו יודעים שגם שבשבועיים הקרובים הם גם יעלו, זה אופי המגפה. מה שאנחנו נעשה היום, ומחר יוחלט בקבינט הקורונה, אמור לעצור את זה שם".

 

קורונה הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד