י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בכיר ברשות

"נתניהו יהיה אחראי לאיסוף הזבל ביריחו, בחברון, ובשכם"

"לא נהיה רשות שמעניקה שירותים בלבד. הרשות נועדה להעביר את הרשות ממצב של כיבוש לעצמאות. נתניהו יהיה אחראי לאיסוף הזבל ביריחו, בחברון, בשכם, ברפיח ובחאן יונס", כך אומר בכיר הרשות סאיב עריקאת בתגובה לסיפוח המתוכנן

"נתניהו יהיה אחראי לאיסוף הזבל ביריחו, בחברון, ובשכם"
עני מחטט בזבל צילום: נתי שוחט, פלאש90

בכיר הרשות הפלסטינית, חוסיין א-שייח, אומר כי "סיפוח האדמות הפלסטיניות ולו חלקית פירושו חזרה של המצב לימים שלפני הקמת הרשות הפלסטינית והכיבוש יישא באחריות ככוח כובש על כל האדמה הפלסטינית".

"הדורות הבאים הם שיכריעו לגבי הסכסוך, זו ההחלטה של ההנהגה הפלסטינית ובראשה אבו מאזן", כך אמר א-שייח בביקור אצל אסיר משוחרר בכפר מצפון לרמאללה. עוד ציין כי מאז 1994 הפלסטינים הסכימו לשלום כדי שתהיה להם מדינה עצמאית ולא רשות פלסטינית שתספק שירותים של חיי היומיום לתושבים. כך מדווח גל ברגר בכאן 11.

בכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת אמר לטלוויזיה הפלסטינית כי אם תספח ישראל ולו סנטימטר אחד מהגדה, היא תישא באחריות להרס הרשות הפלסטינית. "לא נהיה רשות שמעניקה שירותים בלבד. הרשות נועדה להעביר את הרשות ממצב של כיבוש לעצמאות. נתניהו יהיה אחראי לאיסוף הזבל ביריחו, בחברון, בשכם, ברפיח ובחאן יונס. ממשלת נתניהו תישא באחריות המלאה מהנהר ועד הים", דברי עריקאת.

בתוך כך, ארגון חמאס והג'יהאד האסלאמי קיימו אתמול (שבת) ישיבה בעזה שבה הודגש כי "הפלגים הפלסטיניים ערוכים על כלל יחידותיהם לבלום את ההתקפות של ישראל על העם הפלסטיני" ובנוסף צוין כי הועלתה רמת התיאום בין הצדדים כדי לא לאפשר לישראל ליישם את התכניות שלה נגד העם הפלסטיני, "אדמתו ומקומותיו הקדושים". שני הארגונים הביעו תמיכה במהלך הפגישה בכל הפעילויות העממיות בשטחים, במזרח ירושלים ומעבר לקו הירוק נגד התכניות של ישראל ובהן הסיפוח. הם גם קראו להשתתפות מרובה בכל הפעילויות ולעימות בשטח.

הרשות הפלסטינית אבו מאזן סיפוח התיישבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד