ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
כשקרני השמש חסומים, יש השלכות

אסטרולוגיה ומזלות: כיצד ליקוי החמה משפיע על המזלות?

בני ובנות מזל סרטן חוו שנתיים מאתגרות במיוחד. האם בחודשים הבאים תתחילו להרגיש בהקלה? כיצד השפיע ליקוי החמה על מזלות סרטן, אריה וגדי?

אסטרולוגיה ומזלות: כיצד ליקוי החמה משפיע על המזלות?
ליקוי חמה הבוקר צילום: רשות הטבע והגנים

שבוע טוב ומבורך.

השבוע ברצוני להתייחס תחילה אל הליקויים שפקדו אותנו, על ההשפעות ובכלל על תקופת הליקויים שהיו ובפרט המגה ליקוי (20.6.20 שמאחורינו) ואמנם נתנו איתותם, ומיד ארחיב על המשמעות הזו, אך יש לזכור כי אנו עוברים ליקויים לאורך התקופות, האסטרולוגים עושים מזה דרמה בגלל העניין של חסימת אנרגיה, וכשיש חסימה של קרני שמש ברור שיש השלכות, אך צריך לזכור שהמאורעות והכוכבים רק קבלני משנה של הבורא, ולכן הפרופורציה.

הליקוי שהתרחש באפס מעלות במזל סרטן יצר ריבוע קצת מכביד למזלות סרטן, טלה, אריה וגדי שחשים ככל הנראה עייפות וכבדות. לעיתים אף תחושה של רצון לעשות סדר מחדש עם עצמם, אי הבנות, רצון לבדידות, קצת. כל אלו יכולים להיות למס׳ ימים ואף למס׳ שבועות לפעמים.

יחד עם זאת נסיגות ונוס ומרקורי מוסיפים שיבושי תקשורת וכו, חשוב להבין את ההסתכלות הנכונה בליקויים שזו ההסתכלות היהודית גרידא, זמן התבודדות הינו נכס בהתבוננות, התקופה הזו בגדול ובכלל שנת 2020 יכולה וצריכה להוות שיחרור, פריצה והתפכחות. זמן הליקוי מאיץ את זה קצת. הכוכבים הכבדים בתדר האנרגטי המשודר לכאן (ושוב אני מזכירה כי כל כוכבי השמים מבצעים פקודות הבורא), מעבירים מסרים מאוד עמוקים של לידה מחד (טרנספורמציה)

מזל סרטן שהחל את ימי ההולדת כבר חש את הלאות שפקדה אותו טרום יום הולדת. בני ובנות מזל זה באופן כללי חוו שנתיים מאתגרות במיוחד וכבר בחודשיים הקרובים יתחילו להרגיש הקלה, והבונוס שיצא מתקופה זו היא בשלות ובגרות. בנות מזל זה יותר מפוכחות משנים קודמות, בני מזל סרטן הרגישים יוצאים מחוזקים יותר ולפניכם שנה הרבה יותר מתגמלת.

החודש ממשיך אל שבעה עשר בתמוז והימים מבחינת התדר האנרגטי פחות טובים לקבלת החלטות, לחתימות על חוזים. ובכלל קצת להרכין ראש לגל הימים הללו עד לאחר תשעה באב.

השמש במזל סרטן מאותת אל כל המזלות, ההזדמנות מהתכנסות של הסרטנים יכולה להיטיב עם כל המזלות וזו ההזדמנות בימים אלו לפעול לתיקון הפנימי שלנו, כפי שציינתי בכתבות קודמות, שלכל מזל יש את אנרגיית החודש שלו, כל המזלות יכולים להעביר לעצמם קצת שינוי והתקדמות.

אחד הדברים הטובים והמאפיינים בני ובנות המזל, זו התמדה ורגישות. בנוסף על הצורך הבסיסי בביטחון רגשי, כלכלי, זוגי, משפחתי, חברתי ועוד.

לפני שאפרט את הכוח הניתן לקבל בתקופה זו לכל מזל, ברצוני לציין באופן כללי כי כוכבי השמיים מאותתים לכולנו התכנסות. עצירה. חישוב מסלול מחדש. שימו לב שהקורונה כאן עם השקט הסרטני שלה, מאות נדבקים ובל נשכח שלפנינו קרב ובא הסתיו. ארחיב על כך בכתבות הבאות. אנרגיית החודש באה ללמד אותנו להיות רגישים מאודדדד לאחרים חוץ מלעצמנו, להבין שיש מגיפה עם כל המסרים הרוחניים שלה.

מזל אריה, המזל הבא שהכיווץ הכי קשה לו (אריה זה מלך החיות ) לומד את הטוב בכיווץ הזה ויכול להוציא ממנו תובנות לכוחות מחודשים.

מזל בתולה היורד לפרטים ולעיתים חובב מאין כמותו את שגרת העבודה לומד את חוויות השינוי והעדר שליטה .

מזל מאזניים בעת הזו, מצליח בהזדמנות נפלאה להעביר את תורתו ומרכולתו לפשר, ולראות את השקט כמתנה.

מזל עקרב חווה את ההסתגרות יותר קל שכן הוא משתייך למזלות המים והתכנסות בבית יחד עם הורדת פרופיל אינה זרה לו ,חייב להרוויח בתקופה זו לעשות סדר עולמי חדש בפנימיותו ... לשחרר את מה שאיננו צריך… זה הזמן.

מזל גדי המורגל לבניה וביטחון כלכלי, לומד לשייט בלא נודע הזה וזו ההזדמנות של הגדיים להרוויח שיעורים באמונה.

בע״ה בשבוע הבא ארחיב על ששת המזלות הנותרים.

חשוב לציין כי מפת לידה הינה אישית והנכתב כאן הינו בכלליות לבני ובנות המזל, צריך לזכור שיכולים להיוולד מאות אנשים באותו יום ואפילו באותה שעה ובאותה מדינה ועדיין הבחירה לתיקון, להתפתחותו למודעות תלויה רק בנו. ההסתגרות בתקופה הזו יכולה להיות ואולי צריכה להיות פריצת הדרך שלנו.

שיהיה שבוע טוב לכולנו

נכתב באהבה ממני שרה חיה חגירה - יעוץ והכוונה. אישי, זוגי ועסקי

שרה חיה חגירה אסטרולוגיה מזלות ליקוי חמה השפעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד