י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מגדולי מחזיקי התורה

אבל בפנמה: הנגיד אדגר אזרק ז"ל נפטר מהמחלה תוך מספר ימים

אבל בפנמה: הלך לעולמו הנגיד ותומך התורה הגדול ר' אדגר אזרק ז"ל שתרם לעשרות ישיבות ומוסדות חסד בארץ הקודש ובעולם כולו ונפטר לאחר מחלה קצרה

אבל בפנמה: הנגיד אדגר אזרק ז"ל נפטר מהמחלה תוך מספר ימים
אדגר אזרק ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הנגיד ותומך התורה הגדול אדגר אזרק ז"ל מפנמה, לאחר שגילו בגופו את המחלה לפני מספר ימים. נפטר לבית עולמו ביום שישי בקליפורניה ומשם יגיע ארונו לפנמה למסע הלוויה.

פטירתו ביום שישי, שעות לפני כניסת השבת בפנמה, הכתה בהלם כבד את הקהילה שמסרבת להאמין כי אדגר ז"ל איננו.  

ר' אדגר ז"ל היה אחד מגדולי בעלי הצדקה המופלגים ותרם וסייע רבות לעולם הישיבות. בין היתר לישיבת 'עטרת יוסף' במודיעין עילית, 'משכנות התורה' בבני ברק, 'אור לציון' ו'באר התלמוד' בירושלים, ועוד עשרות מוסדות ומקוואות. 

היה מקורב לגדולי ישראל. לראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מעצת מועצת חכמי התורה. כמו כן היה מקורב לגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה ולעוד גדולי וחכמי ישראל. 

עם נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן 

חברו וידידו הקרוב, הרב אייל משיח, סיפר בדמעות ל'בחדרי חרדים' על דמותו הגדולה של חברו עמו היה משוחח כל שבוע. "איבדתי היום חבר אמת. לא הכרתי איש חסד ברמה כמו שלו. גם בתקופות הקשות ראיתי את הצער שלו שלא יכל לתת. את האהבה שלו לתורה אי אפשר לתאר, תמיד ראיתי את ההתבטלות שלו לגדולי ישראל ונדהמתי. חבל על דאבדין".  

זכה להשיא את ילדיו חוץ מבת אחת. רעייתו, מרת סופי אזרק, היא אחות הנגיד ר' גמליאל קזרי מניו יורק. חתנו הוא הנגיד ר' סולי אזרק. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

עם הגר"ש בעדני

עם הראשון לציון ורבה של ירושלים הגרש"מ עמאר

 

אדגר אזרק פנמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד