י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המקום הפלאי שברכת הנביא עדיין מהדהדת בו • קווים לדמותה של 'שונם'

בית האשה השונמית': ליד עפולה, בטבורו של הכפר הערבי סולם (שונם) עומד לו בית ישן ורעוע. אין כמעט גישה אל הכפר שלא לדבר על גישה לבית. ומי שרוצה בכל זאת להגיע - צריך להכנס למושב "מרחביה" - שם ישנו כביש עפר תחוח ומוזנח. הרכב יקפץ על האבנים הלא ישרות, ויתקדם עד שיגיע אל תוככי המקום: סולם • בלב ליבו של הכפר, עומד המקום הפלאי הזה, עומד ומחכה לנו, 'בית האישה השונמית'

המקום הפלאי שברכת הנביא עדיין מהדהדת בו • קווים לדמותה של 'שונם'
הגר"ש גלאי בבית האשה השונמית צילום: יח"צ

נדמה כי עד היום הסיפור הפלאי שהתרחש בימי הנביאים נותן את אותותיו. ויהי היום, הנביא אלישע שולח את גיחזי אל האישה לשאול אותה במה היא רוצה להתברך. ושם, על אדמת שונם, חצב הנביא את הנס, השמיע ברמה את הבטחתו הקדושה וברך אותה בבן שיאיר את עיניהם של ישראל. והיתה זו נבואה שנספגה בקירות האבן ונחרטה לנצח באוויר של שונם. היתה זו נבואה שנמסרה עד סוף כל הדורות, עד שנת תש''פ.

היתה זו נבואה שדיברה אל כל אמא ואמא ששמה יזכר כאן. כי כך היו מילות הנביא: ”לַמּוֹעֵד...כָּעֵת חַיָּה אַתְּ חֹבֶקֶת בֵּן ...".

הגר"ש גלאי מקבל את השליחות מהגר"ח קנייבסקי • קרדיט: קופת העיר

להכנסת שמות לרשימה המיוחדת לתפילת הגר"ש גלאי בשונם הכנסו>>>

כאן בשונם, התפלל לפני 8 שנים, בתמוז תשע"ב, רשכבה"ג מרן שר התורה רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א, באופן פלאי כלל הזוגות שהגיעו איתו נושעו במהירות מסחררת.

לכאן לשונם, הוא שולח את תלמידו, הגה"צ בעל התפילה מרן הגר"ש גלאי שליט"א אשר פתוחים לפניו שערי שמים, לקרוע שערי שמים, כאן במקום המסוגל, רבי שמעון גלאי שליט''א יעמוד כאן ויעתיר שם שם בפרטות, יבכה על כל אחד, יקרע שערי שמים על כל אחד, יחיש את הישועה לכל אחד.

גם השנה, ט' תמוז תש''פ לכאן לשונם- הוא יגיע.

אתם חייבים להיות חלק מהדבר האדיר הזה, מהדבר הפלאי הזה, הצטרפו עוד היום לרשימה המיוחדת עליכם יעתיר הגר''ש גלאי שליט''א בבכיות נוראיות, הצטרפו עוד היום למעמד האדיר שמכה גלים רבים מידי שנה בשנה. למועד הזה, אמא, את חובקת בן.

להכנסת שמות לרשימה המיוחדת לתפילת הגר"ש גלאי בשונם הכנסו>>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי האשה השונמית הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד