י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איך לחסוך בשיווק של העסק שלנו ולקבל יותר?

שיווק במדיה דיגיטלית יכול להיות לא פשוט, אבל אם מתייעצים ונעזרים במקצוען, ניתן להרחיב את המחזור שלכם ולהביא הרבה יותר לקוחות בצורה משמעותית. השיווק הדיגיטלי הוא המקום בו אתם יכולים לחסוך, ולקבל הרבה יותר לקוחות חזרה

איך לחסוך בשיווק של העסק שלנו ולקבל יותר?
שיווק דיגיטאלי צילום: canva.com

רוב בעלי העסקים אינם יודעים יותר מידי על עולם השיווק הדיגיטלי ולא מבינים את האופציות הנרחבות שיש בו. הרבה מאוד בעלי עסקים מחלקים עלונים, מפרסמים בעיתונים או משקיעים בפוסטרים או בפרסומות ברדיו למרות שהפרסום עובר מהעולם האמיתי למחשבים שלנו. סער ברעם, מומחה לשיווק דיגיטלי, ממחיש לנו למה כדאי לנו לעבור מהרגליים למסך.

כמה שלטים אתם רואים באיילון? אתם זוכרים את השלט האחרון שראיתם היום? סביר להניח שתיזכרו בכמה שלטים שחופרים לכם במוח בדרך שלכם לעבודה או ממנה, אבל לא שכנעו אתכם לקנות את המוצר שלהם בצורה נעימה לכם. במילים אחרות, המוצרים המפורסמים בשלטים אותם אתם רואים ברמה היום יומית אינם עונים לצורך שלכם כצרכן. מסתבר שאתם לא היחידים – לקוחות פוטנציאליים מוכנים לשיטת שיווק שתבהיר להם את היתרון בשירות שלכם בצורה יעילה.

בואו נעבור לעולם שלכם כמספקים שירות

התסכול הנובע משיטות שיווק קונבנציונליות, כמו פרסומות בכלי התקשורת הנפוצים, הגיע להרבה אנשים. הוא מתסכל כל כך עד אנשים מנסים לחסום אותו בכל צורה אפשרית. הפודקאסטים החינמיים מחליפים את תוכניות האירוח, התשלום המזערי לספוטיפיי מחליף את המוזיקה בערוצי הרדיו (הנקטעת על ידי פרסומות באופן שוטף) ואת הטלוויזיה מחליפים ערוצי הסטרימינג. צרכן המדיה הממוצע אומר שנמאס לו מפרסום קונבנציונלי, וכאן אנחנו נכנסים.

שיווק דיגיטלי חושף את השירות או את המוצר שלנו לקהל רלוונטי בצורה פשוטה וחסכונית. במילים אחרות, מה יחס העלות-תועלת יהיה אם תשווקו ל-3 מיליון אנשים שנוסעים באיילון, לעומת לעשרת אלפים לקוחות שיש להם כבר עניין או תועלת מהעסק שלכם? השיווק הדיגיטלי מאפשר לנו פילוח קהל יותר מצומצם, לכן שיווק לפחות אנשים לאנשים שסביר שיקנו את המוצר שלכם יותר שאומר השקעה פחותה של בעל העסק.

לימודי שיווק דיגיטלי

בנוסף לפילוח קהל מתקדם, ניתן ללמוד שיווק דיגיטלי בקלות יחסית. יש קורסים מפורטים שבכמה חודשים בודדים יכולים ללמד אתכם איך לשווק את העסק שלכם דרך המחשב בצורה יעילה ומהירה. ניתן להגיע גם לרמה כל כך גבוהה דרך קורסים וניסיון שתוכלו לעבור את הרמה המקצועית של כמה וכמה משווקים דיגיטליים מתחילים; אך אם אתם לא רוצים לעשות את זה בעצמכם, שימוש במקצוען עם שנים של ניסיון יכולה להיות אופציה נוספת.

תחשבו על זה גם ככה – מה רוב האנשים עושים ברגע שהם מתעוררים? נכון – הם פותחים את הפלאפון. בעולם בו לכולם יש מחשב או פלאפון הניגשים למרחב דיגיטלי אין סופי ובו התוכן נצרך באופן שוטף, וכתוצאה מכך, תמיד יהיה מישהו רלוונטי שיראה את המודעה שלכם. בעולם האמיתי יש רק שטח מוגבל לפרסום שערכו עולה ועולה עם הגידול באוכלוסייה המקומית. בעולם הדיגיטלי, תמיד יהיה שטח פרסום ריק ולכן תמיד תוכלו לפרסם בעלות כלשהי.

במדיה דיגיטלית ניתן גם למדוד ביתר קלות מה ספציפית בשיווק שלכם עובד טוב, ומה עובד פחות טוב. בדרך כלל, כשאנחנו מקבלים לקוחות ממקורות שיווק מסורתיים, יהיה לנו קשה מאוד לקבל נתונים מאוד בסיסיים עליהם כמו מתי הם ראו את הפרסום שלנו, איפה הם ראו אותו, או אם הם ראו אותו בכלל. אם אתם יודעים איך לעשות שיווק דיגיטלי או שאתם מלווים על ידי מומחה קידום בפייסבוק  ושיווק דיגיטלי, תוכלו לדעת מאיזה פלטפורמה ראו את הפרסומת שלכם, כמה זמן ראו אותה, מתי ראו אותה יותר, מי ניסה ליצור איתכם קשר, ועוד הרבה נתונים נוספים שיעזרו לכם להבין מי הקהל שלכם.

שיווק במדיה דיגיטלית יכול להיות לא פשוט, אבל אם מתייעצים ונעזרים במקצוען, ניתן להרחיב את המחזור שלכם ולהביא הרבה יותר לקוחות בצורה משמעותית. השיווק הדיגיטלי הוא המקום בו אתם יכולים לחסוך, ולקבל הרבה יותר לקוחות חזרה.

פרסום דיגיטלי שיווק ותוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד