י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חכם עדיף מנביא: ההבטחה המופלאה של הרבי מצאנז זיע"א

בדיוק בשבוע בו חל היארצייט של הרבי מצאנז זיע"א, הופכת צוואתו לאקטואלית מאי פעם

חכם עדיף מנביא: ההבטחה המופלאה של הרבי מצאנז זיע"א
הרבי השפע חיים מצאנז צילום: יח"צ

בעולמות העליונים מתרוצצים מלאכים נחפזים אחוזי חיל ורעדה, וכאן בעולמנו, הלב פועם, העיניים עצומות, "ונתנה תוקף".. הדמעות זולגות להן מהעיניים, והמילים מתנגנות ברעד.. כמה יעברון.. וכמה יבראון.. הדממה נשברת וקולות בכי חנוקים נשמעים בבית הכנסת.. אנשים נשים וטף.. כולם חושבים על היקרים להם, מי יחיה.. ממשיך החזן בבכי.. ומי ימות.. מי במגיפה.. הדמעות מציפות את העיניים אבל החזן ממשיך.. ואיש אינו מעלה על דעתו עד כמה דווקא המילה הארורה הזו תפגוש אותנו בשנה הקרובה. איש אינו מעלה על הדעת כמה אנשים לא יזכו בגללה להגיע לראש השנה הבא.

עד לפני חודשים ספורים איש לא הכיר את המילה "קורונה", בידוד? סגר? בדיקות? חל"ת? מי חשב על דברים כאלו? מי ציפה? היום?! 2020?! היתכן?! אבל ליושב במרומים היו תוכניות אחרות בשבילנו.. נגיף הקורונה היכה בנו קשות. בידוד, סגר, מונשמים ומורדמים.. מספרים שרצים לנו מול העיניים, מספרים ונתונים שאינם מספרים. אינם מספרים את סבלם של החולים, את צער היתומים שאפילו להיפרד כראוי מיקריהם נמנע מהם, ואינם מספרים את סיפורם של מאות אלפים שנותרו ללא פרנסה, בעלי המשפחות שנושאים עיניהם אל ההרים וזועקים "מאין יבוא עזרי".. וכעת מדברים על גל שני ח"ו.. מי יודע מה צופן בחובו העתיד? אלו הפתעות מכין לנו הנגיף הארור הזה?

הקליקו כאן ותזכו להבטחה המיוחדת>>>

כולנו מחפשים את הדרך להינצל מהגזירה הזו. השתדלות גשמית כולנו עושים, משתדלים, אך יודעים גם יודעים שיש גבול ליכולותינו. הרופאים מרימים ידיים ומודים "זה גדול עלינו". ברור לכולם שיש צורך בהשתדלות רוחנית! כולנו נושאים עינינו לשמים בתפילה ומתפללים ליושב במרומים שיחוס עלינו, שירחם! אבל לא די בזה, צריך כאן כח חזק! צריכים כאן מישהו שיוכל לבטל את הגזירה! מישהו שיפעל בשמים עבורנו, מישהו עם כח. מישהו עם קבלות, גברא רבה, מישהו שהבטיח שיפעל עבורנו ישועות!! מישהו עם כח התורה!! אבל איך נמצא מישהו כזה? האם בדורנו יש מי שיכול להבטיח לנו דברים כאלו?!
יש לנו בשורה לבשר לכם!  

השבוע, ב-ט' תמוז, יחול יומא דהילולא קדישא של רבם של ישראל, מקים עולה של תורה, כ"ק מרן האדמו"ר הגאון הקדוש בעל ה'שפע חיים' מצאנז זי"ע, שזכה להקים עולם שלם של תורה בארץ ישראל אחרי השואה הנוראה, ובראש מפעליו עומד עד היום 'מפעל הש"ס', הוא האיש! הוא אשר הבטיח בצוואתו כי "בכל עת שתצטרכו לאיזו ישועה תנדרו לאותן צדקות שפעלתי בעבורן בעולם הזה... ותאמרו: 'הנני מפריש לטובת נשמת יקותיאל יהודה בה"ר צבי שיהא לטובת ותיקון נפשו רוחו ונשמתו' ואם תהיה היכולת אמליץ טוב בעדו".

המילים הקצרות האלה עומדות מאחורי ישועות אין מספר... מאחורי מופתים, בסדר גודל של ניסים, שאיש לא היה מאמין... ומי שניסה כבר לא שוכח.
נסו גם אתם. בשביל מה לסבול, בשביל מה להסתבך, בשביל מה להסתכן – אם האדמו"ר זיע"א מציע את עצמו להמליץ טוב בעדכם??
אתם יודעים כמה זכויות, כמה אינסוף זכויות, מונחים בחשבונו של הרבי זיע"א?! וכל הזכויות הללו פועלות לטובתכם - - -

מפעל הש"ס הוא הגדול שבכל מפעליו, החשוב שבהם, המפעל שהיה יקר לו בחייו יותר מכל האחרים. מפעל הש"ס, משום שהוא מרבה תורה בישראל, ובעיקר משום שהוא מכשיר תלמידי חכמים מובהקים... המפעל שמכשיר גדולי תורה! המפעל שגידל כבר אלפים אלפים של תלמידי חכמים!! אלפים של זכויות.

יש לכם הזדמנות מיוחדת במינה, יש כאן משהו 'שובר שוויון', עם קבלות, עוד ועוד טלפונים מגיעים. עוד אנשים תרמו ונושעו, תרמו ונושעו, תרמו ונושעו. "למה אתם לא זועקים את זה בחוצות?" מתרעמים חלק מהם. "אם רק היינו יודעים מזה לפני שנים.." אבל כך גם היתה דרכו של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז זי"ע. מי שזכאי – שומע. מי שראוי – כבר יידע. מי שליבו פתוח – יבטיח ויתרום ויזכה לישועה.

"בכל עת שתצטרכו לאיזה ישועה" מתי אנחנו צריכים ישועה אם לא עכשיו? אסור לכם להחמיץ את ההזדמנות הזו!

הקליקו כאן ותזכו להבטחה המיוחדת>>>

 

מפעל הש''ס הרבי צאנז השפע חיים מצאנז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד