ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אכיפה בררנית

יאיר נתניהו הזדעזע: עוצרים לתשאול כל חרדי

גם בנו של ראש הממשלה ראה זאת במו עיניו. במהלך נסיעה בירושלים הבחין יאיר נתניהו בשוטרים מתשאלים ספציפית חרדים, זאת ככל הנראה לקראת המצעד השנתי הצפוי לעבור באזור

יאיר נתניהו הזדעזע: עוצרים לתשאול כל חרדי
שוטר עם חרדי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא שוב להגנת החרדים, והפעם בנושא האכיפה המשטרתית.

"פשוט לא יאמן", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. "עברתי עכשיו ברחוב המלך דוד בירושלים. שוטרים עומדים בצומת, ועוצרים לתשאול כל חרדי שעובר. כל חילוני עובר הלאה בלי תשאול ובלי עיכוב. (המצעד עומד לעבור שם עוד מעט, מניח בגלל זה). יש מדינת משטרה בישראל. הקטע הוא שהיא נגד הימין/ מתנחלים/ חרדים ונתניהו".

דבריו מצטרפים לביקורת שעלתה בשבועות האחרונים לדיון, על כך שישנה אכיפה בררנית כלפי חרדים בעניין שמירת הנחיות הקורונה לעומת מגזרים אחרים.

יצוין כי בסופ"ש האחרון נרשם שיא דוחות בגין איש שמירת ההנחיות, כאשר השר לביטחון פנים אמיר אוחנה חשף בדיון במשרד האוצר על חוק הקורונה כי נרשמו מעל 5,000 דוחות בשבוע האחרון.

יצוין עוד כי לעת עתה סכום הקנסות עדיין לא השתנה והקנס בגין אי עטיית מסכה עדיין עומד על 200 שקלים, שכן חקיקת החוק בכנסת יושלם רק השבוע וייקחו מספר ימים עד שהוא ייכנס לספר החוקים של מדינת ישראל או אז גובה הקנס יהיה מרתיע יותר ויעמוד על 500 שקלים.

יאיר נתניהו אכיפת המשטרה אכיפה סלקטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד