י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ההגבלות על השכונות החרדיות

ראש העיר מתגונן: "עושים ניצול ציני ואף פוליטי"

אחרי שספג ביקורת חריפה על ההגבלות שהוטלו על שלוש שכונות חרדיות בעירו, ראש העיר אשדוד לסרי מתגונן הערב וטוען כי "גורמים מחרחרי ריב ומדון, העושים ניצול ציני ואף פוליטי של המשבר הבריאותי שמאיים על כולנו, מנסים לרכוב על הנסיבות ולהטיל את האשמה עלי ועל העירייה. זה חמור מאוד!"

ראש העיר מתגונן: "עושים ניצול ציני ואף פוליטי"
ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

בעקבות הביקורת החריפה עליו על כך שדרש והמליץ לממשלה להטיל סגר על שלוש שכונות בעירו, ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי מתגונן, לאחר שבסופו של דבר החליטה הממשלה בערבו של יום חמישי להסתפק בשתי הגבלות על שכונות ג' ז' וח', הכוללות, סגירת מוסדות חינוך ואיסור על התקהלות של מעל 10 אנשים. בשלב זה לא מדובר ב"סגר".

"בשבוע שעבר שלחתי הודעה מוקלטת לציבור החרדי בעיר, בה התרעתי על כך שנתוני התחלואה ברובעים החרדיים עולים בקצב שעלול להוביל את משרד הבריאות לקבל החלטה להטיל עליהם סגר", פותח ראש העיר את דבריו ברשת טוויטר.

‏"ואכן, העליה הגבוהה גרמה לכך שמטה קורונה של ממשלת ישראל, בהמלצת משרד הבריאות, הכריז על סגר חלקי ברובעים ז׳, ג׳ ו-ח׳".

"לצערי", כותב ראש העיר לסרי, "גורמים מחרחרי ריב ומדון, העושים ניצול ציני ואף פוליטי של המשבר הבריאותי שמאיים על כולנו, מנסים לרכוב על הנסיבות ולהטיל את האשמה עלי ועל העירייה. זה חמור מאוד! כי אין אשמה - זה למען בריאות התושבים, ומשרד הבריאות נוהג נכון, וגם עובדתית אין לכך כל שחר - זו הסמכות של הממשלה!".

עוד כותב לסרי, "יתרה מכך, בעצה אחת עם משרד הבריאות דאגנו שההגבלות יהיו סגר חלקי, כאשר החיים ברובע ימשיכו להתנהל כרגיל. וכפי שאתם רואים הם אכן נמשכים כרגיל, ובכלל גם הסכמנו שההחלטה על מגבלות תהיה על בסיס גיאוגרפי בלבד, ולא על בסיס של השתייכות מגזרית. זאת, כדי למנוע תחושת אפליה מצד הציבור החרדי".

‏"אחינו הציבור החרדי באשדוד וכל תושבי העיר יודעים היטב שבכל שנות כהונתי כראש העיר, לא נתתי ולא אתן להפלות את הציבור החרדי בשום תחום. ודאי לא בנוגע לבריאות ולשמירה על החיים, ואף לא הרשיתי ולא ארשה לעולם, תחושת אפליה כלשהי, של חרדים או של כל אוכלוסיה אחרת בעיר".

לסיום קורא ראש העיר אשדוד: "אני מנצל את ההזדמנות הזו, כדי לבקש ולקרוא לכולם שוב, להמשיך ולגלות אורך רוח והבנה, בימים קשים אלה. לשמור על הגיינה, חבישת מסכה וריחוק חברתי. ובעזרת ה׳, בכוחות משותפים, נצליח להתגבר על מגיפת הקורונה, בריאים ושלמים ולא פחות מכך גם מאוחדים!".

יחיאל לסרי אשדוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד