י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפאניקה חוגגת

צפו: אכל פלאפל בשוק ועוכב לתחנת המשטרה

כמה פעילי ימין וחרדים נעצרו בשעות האחרונות בירושלים, כמעצרי מנע של המשטרה לקראת המצעד המתוכנן בעיר. אחד העצורים נעצר תוך כדי אכילת פלאפל בשוק מחנה יהודה | בארגון 'חוננו' מגיבים בזעם: "אין דין, אין חוק, אין זכויות אדם ואין דיין יש רק טירוף בבירת ישראל - ואין מי שיצעק את צעקת הנרמסים"

צפו: אכל פלאפל בשוק ועוכב לתחנת המשטרה
פעיל ימין שאכל פלאפל ונעצר צילום: באדיבות המצלם

משטרת ירושלים בפאניקה: למוקד המשפטי של ארגון 'חוננו' פנו בשעות האחרונות תושבי ירושלים ואזרחים אשר עוכבו ברחבי ירושלים בעקבות קיום המצעד בעיר.

באחד מהמקרים דווח על אזרח שאכל מנת פלאפל בשוק מחנה יהודה, ועוכב למגרש הרוסים. במקרה נוסף עוכב לתחנת המשטרה צעיר שעשה את דרכו מהעבודה לביתו בשכונת בית ישראל.

במקרה נוסף עוכב צעיר חרדי שעמד עם שלט מחאה באזור קניון ממילא בעיר.

בכל המקרים המעוכבים נלקחים לתחנת המשטרה, שם הם מוחזקים בשעה זו ללא כל סיבה וללא שביצעו כל עבירה. עו"ד משה פולסקי מארגון 'חוננו' מסייע למעוכבים.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון חוננו מסר בתגובה כי "משטרת ירושלים בטירוף. אין דין, אין חוק, אין זכויות אדם ואין דיין יש רק טירוף בבירת ישראל. לצערנו אין מבוגר אחראי, ואין מי שיצעק את צעקת הנרמסים".

ממשטרת ישראל נמסר: היערכות משטרת ישראל לעצרת מתבססת כבכל אירוע הן על תמונת המודיעין והן על הערכות המצב, וכוללת בתוכה פעילות משטרתית גלויה וסמויה טרם העצרת ובמהלכה. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק ולמנוע מימוש כוונותיהם של אלו המבקשים לפגוע בזכות זו ולהפר את הסדר הציבורי.

פעילי ימין בנצי גופשטיין מצעד התועבה גל מעצרים ארגון חוננו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד