י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
החיים שאחרי

ראש הממשלה לשעבר: מהרגע שנבחרתי לא עשיתי כלום

אחרי עשר שנים רצופות בראשות ממשלה קשה לחזור לחיים הרגילים. למרות שחלפו 13 שנים מאז יצא מדאונינג 10 בלונדון, ראש הממשלה לשעבר טוני בלייר, עדיין לא עושה כלום לבדו, לא בבית ולא בחוץ. כך הוא מספר בראיון

ראש הממשלה לשעבר: מהרגע שנבחרתי לא עשיתי כלום
טוני בלייר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"מהרגע שנבחרתי לא עשיתי בבית כלום, עד היום", כך אמר בראיון טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה מ-1997 עד 2007 שסיפר כי הוא לא עשה עבודות בית, לא בישל ארוחה משפחתית או כיבס בעצמו את בגדיו. וטוען שאי אפשר היה לחזור לחיים הרגילים אחרי שעזב את בית ראש הממשלה ברחוב דואנינג 10.

ראש הממשלה לשעבר ומנהיג מפלגת העבודה הבריטית, בן ה-67, טוען כי "בלתי אפשרי" היה לחזור לחיים הרגילים לאחר שעזב את תפקידו.

הוא אמר למגזין 'סאנדיי טיימס' שהוא לא עשה קניה שבועית במכולת, ואפילו לא נהג במכונית מאז שנכנס לתפקיד, ועד היום.

"החיים שלי לא היו תקינים מאז שעברתי לרחוב דאונינג", הוא הסביר. והוסיף שקשה היה לחדש את הנורמליות לאחר התפקיד "כי יש לך את כל מנגנון האבטחה סביבך וזה פשוט משתנה".

מנגד ראשי ממשלה לשעבר, תרזה מאי, ודיוויד קמרון, נראו בשנה האחרונה בתורים בסופרמרקט המקומיים.

בלייר, המנהל היום מכון חשיבה וייעוץ - "מכון טוני בלייר לשינוי גלובלי" - הודה שרוב עבודות הבית במהלך הסגר עקב הקורונה נפלו על אשתו וילדיו.

למשפחה אין צוות עוזרים בביתם בבקינגהאמשייר עם שבעה חדרי שינה, הכל הם עושים לבד, מאז חודש מרץ לא עזב טוני בלייר את הבית. כישורי הבישול של ראש הממשלה לשעבר הגיעו למקסימום אומלט, שהוא הכין לעצמו ולבנו ליאו, בן ה-20.

שרי אשתו סיפרה כי כשהיא פגשה את בעלה, הדבר הראשון שהיא היתה עושה כשהיא הגיעה לבקר אותו, היה 'לסדר את המיטה, ובכלל לנסות לסדר את המקום'. מסתבר כי כבר בתור רווק בלייר לא היה הטיפוס הכי מסודר.

טוני בלייר ראש ממשלת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד