י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ימיט עלינו אסון"

כיכר 'טראמפ' בפתח תקווה הפכה ל"בריכת דם"

בעקבות תוכנית הסיפוח המסתמנת: לחץ מימין ומשמאל על ממשלת נתניהו • בפתח תקווה הקימו מיצג מחאה בדמות הפיכת מי כיכר טראמפ ל"בריכת דם" • "את הפחד מפיגועים בילדותנו לעולם לא נשכח" • צפו בתיעוד מכיכר טראמפ הבוקר

כיכר 'טראמפ' בפתח תקווה הפכה ל"בריכת דם"
כיכר טראמפ צילום: מתוך הטוויטר של אור רביד, N12

הבוקר (שני) התעוררו התושבים למראות דם זורם במזרקה שהוקמה כמחווה לנשיא ארה"ב. לצד המזרקה רוססה כתובת גרפיטי: ״הסיפוח יעלה לנו בדם". ‎

יוצרי מיצג המחאה: "יש צעדים שאין דרך לקחת אחורה. את הפחד מפיגועים בילדותנו לעולם לא נשכח. הסיפוח ימיט עלינו אסון ביטחוני וכלכלי וכל זה בשל פוליטיקאים שמשחקים באש על חשבון האזרחים בתקופה של משבר כלכלי".

הלחץ מגיע משני הצדדים. בעוד בפתח תקווה הפכו את המזרקה ל"בריכת דם"; במועצת יש"ע מעלים הילוך: "טיבי, אבו מאזן והשמאל לא יחליטו, נתניהו החל ריבונות".

יו"ר מועצת יש"ע, דויד אלחייני, לנתניהו: "החלטת, תקיים. כחול לבן, אבו מאזן והערבים לא יחליטו לאזרחי ישראל, אדוני ראש הממשלה, החל ריבונות מלאה, לא חלקית, לא סמלית".

בקמפיין ענק שיוצא הבוקר (ב') מזכירה מועצת יש"ע לראש הממשלה בנימין נתניהו את הבטחותיו להחיל ריבונות על כל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, ללא הקפאות כפי שאמר בעצמו מספר פעמים: "נחיל את הריבונות בכל היישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

במרכז הקמפיין יוצגו אחמד טיבי ויו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כאשר מאחוריהם דגלי פלסטין שהוצגו בהפגנת השמאל בכיכר רבין, בקריאה לראש הממשלה "הם לא יחליטו".

פתח תקווה החלת הריבונות הישראלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד