י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשיחה מבית החולים

חבר בית הדין שהיה במצב קריטי: ברוך ה' הזיכרון לא נפגע

הגאון רבי מימון נהרי חבר בית הרבני הגדול שאושפז בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה והיה במצב אנוש שב לחיים ומתאושש בבית החולים • בשיחה מרגשת הוא מבקש להתפלל עליו שיוכל לעמוד על רגליו 

חבר בית הדין שהיה במצב קריטי: ברוך ה' הזיכרון לא נפגע
הגאון רבי מימון נהרי צילום: יעקב כהן - פלאש 90

חבר בית הדין הגדול הגאון רבי חיים מימון נהרי, מחשובי רבני עדת תימן, שנדבק בנגיף הקורונה עוד קודם חג הפסח ומצבו הוגדר קריטי נמצא בחסדי שמים בימים אלו בשלבי החלמה והתאוששות במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

בשיחה מיוחדת שפורסמה אתמול (ראשון) ב'קו המאורות' - שופר יהדות תימן בארץ ובעולם בראשות הגר"י יפת, ביקש הגר"מ מימון להודות לכל אלפי המתפללים לשלומו ולרפואתו המהירה.

בדברים שמסר מבית החולים, כאשר הרב היה בהתרגשות עצומה, בירך את כל הציבור הקדוש די בכל אתר ואתר אשר העתירו בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה. בדבריו קרא להתחזק בלימוד התורה בשקידה גדולה. 

ההקלטה מדבריו של הגאון רבי מימון נהרי

"כבוד הרבנים החשובים שיושבים ולומדים תורה, אני מאד מעריך את מה שאתם עושים למעני, מתפללים לקדוש ברוך הוא שאני יבריא - שאני אמשיך להבריא בעזרת ה'. ברוך ה', הקב"ה הוציא אותי מאפילה לאורה - וזה מאד חשוב ברוך ה' שהתעוררתי, שהזיכרון לא נפגע כרגע. נשארה לי הבעיה הזו של העמידה, ואני מאמין שבזכותכם, בזכות לימוד התורה שלכם, אני אתרפא גם מזה".

"הייתי רוצה לבקש ממכם, שמי שקשה לו להגיד תהלים, גם לימוד לרפואתי הוא גם יועיל, ובוודאי מי ששקוע בלימוד התורה.  ולכן גם תרבו בלימוד התורה ולאו דווקא בתהלים וכיוצא בזה, ומעלתו גדולה מאד. תודה רבה לכם. תזכו למצוות ושלא תדעו צער ומחלה ח"ו".

כזכור, הגאון רבי מימון נהרי היה במצב קשה מאוד והיה בין חיים למוות. הוסיפו לו את השם חיים ורבים התפללו לרפואת רבי חיים מימון בן בתיה נהרי. 

קורונה הרב מימון נהרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד