י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"אני מאמין בלקוחות מרוצים": מנכ"ל 'אפיקים' מדבר

אי אפשר לדבר על נועם 1 וחברת אפיקים, בלי לדבר על השירות ללא פשרות שניתן כאן ללקוחות. אנחנו נעזרים כאן בראיון שערך 'המבשר' לחברה, במהלכו הוא גם בדק את הנושא החשוב הזה

"אני מאמין בלקוחות מרוצים": מנכ"ל 'אפיקים' מדבר
אפיקים שירות הלקוחות של החברה צילום: יח"צ

אי אפשר לדבר על נועם 1 וחברת אפיקים, בלי לדבר על השירות ללא פשרות שניתן כאן ללקוחות. אנחנו נעזרים כאן בראיון שערך עמיתנו ב'המבשר' לחברה, במהלכו הוא גם בדק את הנושא החשוב הזה.

הנה קטע מאותו ביקור וראיון מרתקים. תוך כדי הביקור שלנו, מספר עמיתנו, נכנסו לא מעט לקוחות שביקשו להתרשם מברי המים בתצוגה המיוחדת שהוקמה בדיוק לשם כך. אחד מהם, נפתלי בר, אב לשישה מרמת שלמה, ביקש עזרה בקבלת החלטה על איזה מכשיר ללכת. אנחנו פוגשים אותו כאשר הוא מסיים פגישת התיעצות עם אחד המומחים של אפיקים. "החלטתי ללכת על נועם1" הוא מסביר לנו. "בסופו של דבר הפתרון לשבת שבה את ליבי. אף פעם לא הייתי שלם עם מיחם המים, והעובדה שהבר של אפיקים גם מספק מים מסוננים וגם מוציא לנו מהמטבח את הסכנה הזו ששמה "מיחם שבת" היא בשורה משמעותית עבורי ועבור משפחתי".

נפתלי מספר כי תמיד רצה בר מים שיספק לו מים קרים וחמים באופן נוח ומידי, אולם בעיית השבת מנעה ממנו. "בסופו של דבר בר מים תופס מקום. אם בשבת הוא לא שימושי לי, אין לי הצדקה לפנות עבורו מקום בשיש. אבל כעת, כשיש את נועם1, אין בעצם התלבטות אמיתית. ברור לגמרי שהפתרון של שבת מהווה גורם משמעותי ביותר בהחלטה שלי להכניס הביתה בר מים. בסוף הבטיחות היא מרכיב מאוד חשוב".

סמנכ"ל השיווק של אפיקים, אמיתי שמואל כבר ראה הכל בשוק המים, שרווי בעשרות יצרניות קטנות, חלקן מייצרות מוצרי מדבקה, וחלקן מייבאות מכשירים מסין ומוכרות ללקוחות בלי כיסוי ובלי גב של שירות ואחריות. "הבעיה הקיימת בשוק המים, היא שסף הכניסה אליו נמוך מדי", סיפר המנכ"ל אפרים שמואל. "כל אדם שעבד כטכנאי במשך חודש או חודשיים, מרגיש שיש לו יכולת להקים חברה שמייצרת פתרונות לסינון מים".

איפה הבעיה? בכל מה שרק תעלו על דעתכם: באיכות הגרועה של המוצרים, בפתרונות ההלכתיים הבלתי מספקים ובעיקר בשירות שאיננו. "חשוב שהציבור ידע וייזהר מחברות פיראטיות, שדומות עד כאב ל'מפלגות אווירה'. היום הן כאן, עם כל התותחים והרעש, ומחר הן נעלמות ומתמוססות. לאן יפנה הצרכן ישר הלב שקנה מערכת מיני בר מחברה פלונית וכאשר הוא זקוק לשירות תיקונים דחוף החברה מתפוגגת, והוא לא יודע שהיא הספיקה לעבור מטמורפוזה מפוארת ולהפוך לחברה אחרת" מסביר המנכ"ל.

אפיקים היא אחת החברות היחידות במשק שמחלקת השירות שלה גדולה משמעותית ממחלקת המכירות שלה. בעיני מנהלי החברה, הדבר החשוב ביותר הוא לתת שירות מעולה ללקוח, ולא הגדלה אובססיבית של מעגל הצרכנים מבלי לספק להם את השירות הנדרש.

באפיקים מקפידים להגיע בתוך יומיים לכל קריאת שירות ממטולה ועד באר שבע, נתון חסר תקדים גם עבור חברות בסדר גודל גדול בהרבה. אפיקים מחזיקה 10 טכנאי שירות שמספקים שירות ל- 100 לקוחות ביום, שירות הכולל, ניקוי אבנית החלפת סננים וטיפול בתקלות. מלבד טכנאים אלו, עוד 5 טכנאי התקנה פועלים גם הם סביב השעון. באפיקים גם שמים דגש משמעותי על מענה מהיר בכל ערוצי ההתקשרות. החברה משקיעה 400 אלף שקל בחודש במחלקת השירות שלה.

"ככה זה, למכור כולם יודעים. הגדולה האמיתית היא לתת שירות זמין, נעים ומלא. את החלל הזה בדיוק באה חברת 'אפיקים' למלא ובגדול, ולכן היא מעסיקה כחמישים עובדים מסורים שמומחים כל אחד בתחומו" אומר לסיום המנכ"ל אפרים שמואל. "המוטו שלי, כבעלים של 'אפיקים' שקיימת בשוק, פועלת וגדלה משנת תשס"ו - 2006 , הוא חד וחלק: אני חרד לשירות איכותי. מסיבה זו השקענו ובנינו מתחם רחב בירושלים המיועד לשירות הלקוחות. אני מאמין בלקוחות מרוצים, וההשקעה הזו חוזרת אלינו ללא ספק".

מחירון ברי המים:
מיני בר פנמרה – 39 שקל לחודש - שנה אחריות – וחצי שנה סנן
נועם 1 – 79 שקל לחודש ל3 שנים – שנה אחריות – סנן לחצי שנה

אין לכם עדיין מכשיר מיניבר למים מסוננים חמים וקרים ואתם רוצים להנות מקיץ מושלם ובטוח? השאירו פרטים ונחזור אליכם  

אפיקים נעם1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד