י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעברית שוטפת

כוכב הרשת הבחרייני קורא לישראלים "בואו נתפלל יחדיו" • צפו

לואי שריף ההיסטוריון וכוכב הרשת הסעודי שהתפרסם בסרטונים הרבים בהם הוא משוחח בעברית שוטפת ומקדם מסרים של שלום כלפי ישראל. פרסם היום סרטון חדש בו הוא קורא לקדם את הסובלנות בין היהדות לאיסלאם "בשביל שילדינו יחיו בשלום בעזרת השם"

כוכב הרשת הבחרייני קורא לישראלים "בואו נתפלל יחדיו" • צפו
לואי שריף צילום: צילום מסך

"בשם הקל הרחמן והרחום, ראש הליגה המוסלמית השיח מוחמד בן עיסא". כך פותח לואי שריף את הסרטון המקדם סובלנות בין יהודים למוסלמים.

לואי שריף, הוא אזרח בחריין ומורה שדובר עברית שוטפת ומדהימה, הוא מפרסם שיעורי וידאו ומלמד מוסלמים לדבר בעברית, היום הוא פרסם סרטון מעניין ומרגש.

העיתונאי, ההיסטוריון וכוכב הרשת הסעודי, לואי אל-שריף, אמר בעבר אני מאמין כמוסלמי בהמשכיות של ישראל וזה למה אני אוהב את השפה העברית”.

לואי אל-שריף הסעודי בטוח מוכר לכם מהסרטון המפורסם שבו הוא מעביר מסר של שלום לעם ישראל בשפה העברית.

"לאחר הפגישה עם הנסיך מוחמד בן סלמאן והשיחה שלו על פיתוח הנשק הגרעיני, כמה מהעיתונאים הישראלים הסיתו את נתניהו נגד סעודיה ואמרו שישנו איום גרעיני סעודי”, אמר בסרטון שכותרתו "האם סעודיה מהווה איום על המזרח התיכון".

"בזאת אומר אני להם ולעם היהודי: האם ערב הסעודית איימה אי פעם על שכנותיה? התשובה היא לא. האם לערב הסעודית יש שאיפות להרחבות שטחים באזור? התשובה היא לא", אמר א-שריף בסרטון.

סעודיה מוסלמי שייח סעודי סובלנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד