י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הטרנדים המובילים בעיצוב דלתות לשנת 2020

עומדים לשפץ את הבית? אלו הטרנדים שאתם חייבים להכיר • שנת 2020 הצליחה להפתיע ולאתגר אותנו, נתפסנו לא מוכנים, הסתגרנו בבתים ורק חלמנו על  חזרה לשגרה. השהות הארוכה בבית גרמה לכולם להבין את החשיבות בסביבת מגורים נעימה, נוחה, חמה ומעוצבת • השנה פרצה בסערה, סחפה אותנו והביאה עמה טרנדים חדשים, מפתיעים וצבעוניים. אם חשבתם לשפץ את הבית או שאתם בעיצומו של שיפוץ, אלו 5 הטרנדים החמים בעיצוב דלתות לשנת 2020 שאתם פשוט חייבים להכיר

הטרנדים המובילים בעיצוב דלתות לשנת 2020
דלתות דרור צילום: יח"צ

תפתחו את הדלת לצבע

הגיע הזמן להכניס צבעוניות עליזה לבית. הטרנד החם ביותר השנה - שילוב צבעים חזקים ברהיטים נבחרים. אם בעבר דלתות הבית היוו ערך פונקציונאלי בלבד, היום ניתן לראות דלתות פנים וחוץ כרהיטים לכל דבר ועניין.

בחירת הדלת תושפע מהעדפה העיצובית של בעלי הנכס ושילובה הטבעי במראה הכללי של הבית. דלתות בהירות ניצחו ברמת הפופולריות והחליפו את דלתות העץ הפשוטות, אשר במשך שנים הובילו בביקוש שלהן וכיום ניתן למצוא אותן כמעט בכל בית. דלתות בהירות מעניקות תחושה של חלל פתוח, נקי ורחב.

שילוב של דלתות בהירות בבית מקפיץ את העיצוב הכולל, מאיר את החלל ומעניק לבית מראה חדיש ומודרני. השינוי הגדול ביותר ניכר בכניסתן של דלתות בצבעים נועזים וחזקים המבטאות את גישתם העיצובית של בעלי הבית. דלת בצבע מתאים מעניקה נוכחות מרשימה, מפתיעה ותורמת לעיצוב הכללי של החלל.

דלתות בעיצוב ייחודי

אחרי שנים בהם התרגלנו למצוא בכל דירה ריהוט בעיצוב מינימליסטי שאינו בהכרח משקף את הרוח העיצובית הייחודית של בעליו. השנה פרצה לחיינו מגמה של שינוי, אנשים רבים מחפשים עיצוביים מרגשים אשר יבדילו אותם ויבטאו את האופי והייחודיות שלהם.

כיום ניתן למצוא מגוון של דלתות חוץ ופנים בעיצובים מפתיעים וייחודים. נעשה שימוש בעיטורים, חלונות וצבעים מיוחדים המעניקים את אפקט ההפתעה לאורחים המגיעים לבקר. על הטרנד הזה לא כדאי לכם לוותר, בחרו דלת בעיצוב ייחודי שתבטא את האופי והגישה העיצובית שלכם.

דלת בקו אפס

הדרישה לדלתות בקו אפס הגיעה מצד האדריכלים שחיפשו פתרון אפקטיבי, אסתטי ומודרני , לדלת אשר משתלבת בעיצוב הקיר. דלתות קו אפס מותקנות בהתקנה שטוחה והן מאופיינות בכך שהן נמצאות בקו ישר עם קיר המבנה.

דלתות קו אפס הן החידוש המרענן ביותר, הן מעוצבות ומסוגננות ברוח ההייטק ומעניקות עיצוב מודרני, חדשני ומתוחכם לבית. דלת בקו אפס מתאימה הן כדלת פנים ומרשימה במיוחד כדלת כניסה. שילוב דלת קו אפס בקיר הכניסה מעניקה עיצוב חדשני ותחושת יוקרה לבית.

שילוב עיטורים וחלונות

טרנד חזק נוסף הינו שילוב חלונות, צוהרים ועיטורים בדלתות פנים וחוץ הנובע מסגנון הווינטג' האהוב.           ניתן לראות עיצובים רבים המשלבים עיטורים וחלונות וינטג' בדלתות מודרניות. שילוב עיטורי פרחים, גלים, וויטרז' ( בסגנון ארט נובו ) וחלונות בדלת שחורה מודרנית הפך פופולרי מאוד בתקופה האחרונה. יצירת חלונות וויטרז' בדלתות פנים וחוץ מעניקה תחושה יוקרתית לנכס.

דלת שגונבת את ההצגה

טרנד חם נוסף שהפך פופולרי בקרב רבים הוא שילוב דלת אחת מיוחדת ומפתיעה בכניסה או בפנים הבית. בתוך הבית בדרך כלל זו תהיה דלת חדר השירותים או דלת כפולה מרשימה לחדר השינה. דלת ה"שואו" עשויה להיות דלת קו אפס מרשימה או דלת בצבע נועז בתוך הבית.

לעיתים רבות אנשים בוחרים עיצוב פשוט ונקי לדלתות הפנים, אך יפתיעו בעיצוב מרשים ומיוחד לדלת הכניסה.

חברת דלתות דרור אנחנו מאמינים שדלתות פנים וחוץ הן חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית של כל חלל, ביתי או משרדי. את דלתות הפנים אפשר לראות כמעט מכל פינה בבית – לכן הן מוצר איכות שמתפקד גם כאלמנט עיצובי מרכזי.

דלתות דרור מעניקות לכם את החופש לבחור את הדלתות המתאימות ביותר עבורכם.

דלתות מעוצבות עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד