י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מומלץ

וולדורף אסטוריה ירושלים-החופשה המושלמת

"וולדורף אסטוריה" מלון היוקרה היחיד מסוגו שמשלב את היוקרה המיוחדת שאין באף מקום אחר, ואת התאמתו לציבור החרדי, הן בחדרים עצמם, הן בכשרות המהודרת, וכמובן התאמתו לשבתות ולחגים

וולדורף אסטוריה ירושלים-החופשה המושלמת
לובי צילום: וולדורף אסטוריה ירושלים

“וולדורף אסטוריה”, מלון היוקרה היחיד מסוגו שמשלב את היוקרה המיוחדת שאין באף מקום אחר, ואת התאמתו לציבור החרדי, הן בחדרים עצמם, הן בכשרות המהודרת, וכמובן התאמתו לשבתות ולחגים. המלון ממוקם באחד המיקומים הטובים ביותר בירושלים,סמוך לשדרות ממילא,צמוד למדרחוב יפו ומרחק הליכה משוק מחנה יהודה. העיר העתיקה והכותל המערבי כמובן,גם הם במרחק הליכה קצר מהמלון.

הקפדה על נקיון וחיטוי בימי קורונה

הדבר שהכי מעניין כל נופש בימים אלו,היא רמת החיטוי והנקיון בבית המלון. מלון וולדורף אסטוריה ידוע תמיד כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות. עכשיו, בימי הקורונה המלון מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן.”וולדורף אסטוריה” משתתף בקמפיין של רשת מלונות “הילטון” העולמי,קמפיין נקיון חדרים ברמה גבוהה בימי קורונה, בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עובר החדר חיטוי נוסף בין אורח לאורח. חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של הילטון העולמי, הוא חיטוי נוסף של כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה ושל מזגן ועוד.אפילו ניירות הטואלט מכוסות בכיסוי מיוחד לשמירה על הנקיון. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי.

במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים.ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה.המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי,מעלית,ידיות דלתות,שרותים ציבוריים וכו’.

העובדים כולם עוטים כמובן מסיכות, מחוייבים בשטיפת ידיים,החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה,והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות(כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות) הכל, על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלון מחמירים ביותר.

חדרי המלוןחדרי המלון

ארוחות בימי קורונה

חשבתם שבימי קורונה אי אפשר להנות מארוחות מפוארות? טעיתם! הארוחות מוגשות ברמה הגבוהה ביותר. האוכל טעים ואיכותי מאוד בצורה יוצאת דופן. הבופה שהיה לפני הקורונה כבר לא פעיל,האורחים יושבים ליד השולחן, ומקבלים תפריט עשיר ממנו הם יכולים להזמין מה שירצו- ללא הגבלה. כמו בופה-רק שמגישים לך את הכל לשולחן בלי לקום מהכסא- מגניב, לא?

השירות מהיר מאוד, הכל מגיע בזמן ובטמפרטורה המדוייקת. צוות המלון אדיב בצורה יוצאת דופן.

בשיחה עם מנכ”ל המלון, הוא מסביר לנו את התקופה המאתגרת שאנחנו נמצאים בה, ומפרט את כללי הנקיון וההגיינה החשובים ביותר. הוא מוסיף ומפרט לגבי התפוסה במלון שהפתיעה אותו לטובה: “כמובן שידענו שתקופת קורונה זו לא תקופה רגילה. בימים רגילים, הקהל החרדי הוא כ 50% מהאורחים שלנו, כאשר המון אורחים הם תושבי חו”ל, שכעת בגלל שהשמיים סגורים- לא יכולים כמובן לבוא ולנפוש במלון. ובכל זאת אנחנו מופתעים לטובה מרמת התפוסה שהיתה בחודש יוני- בנינו תחזית לימים אלו, ובסופו של דבר כמות האורחים היתה גבוהה הרבה יותר ממה שציפינו”.

“האורח שבא לכאן יודע שהוא מוגן. המרחבים של המלון מאפשרים את הריחוק בין השולחנות, ההגשה היא עד השולחן, החדרים עוברים חיטוי ברמה הגבוהה ביותר והאורחים אוהבים את זה ומרגישים בטוחים.

אנחנו צופים שימי בין המצרים יהוו ירידה באורחים, אבל באוגוסט יגיעו המסות הגדולות יותר. כרגע המלון בנוי על התייר הישראלי, ובעיקר בסופי שבוע, כיוון שאין טיסות”

עוד מספר לנו מנכ”ל המלון שבחודש הבא המלון יתחדש בבריכה וספא מפואר עם שעות נפרדות לגברים ולנשים, כך שהקהל החרדי יוכל גם להינות משרותי הספא והבריכה.

המלון היחיד בעולם שמאפשר הזמנת אוכל כשר למהדרין לחדר

השירות המיוחד במלון ידוע כשירות הטוב ביותר שיכול מלון להציע. דבר נוסף שיש לציין, הוא “תפריט חדרים”- במלון ניתן להזמין מתפריט המסעדה בכל שעה עד החדר שלכם- המלון היחיד בארץ שמאפשר הזמנת אוכל כשר למהדרין עד החדר. היתרון עצום ובמיוחד בימי קורונה. הצורה שהאוכל מוגש והטעם- הכל ברמה גבוהה מאוד שקשה לתאר בכתב. האוכל מגיע בטמפרטורה הנכונה, מגיע עם עגלה שהופכת לשולחן,תוספות ופינוקים.

חופשה במלון “וולדורף אסטוריה” מועדפת במיוחד בתקופה זו, הכל ברמה הגבוהה ביותר. החדרים, הנקיון, האוכל, השירות, האוירה, הכל מכל כל- מומלץ!!

להזמנת חדר במלון

לכתבה בבלוג התיירות -צייד הטיסות

פאר והדרפאר והדר

חדר האוכלחדר האוכל

ירושלים וולדורף אסטוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד