י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יש לי את הניסיון הגדול ביותר"

השר דרעי: אם החולים יצאו מאלעד ומטבריה - הסגר יוסר

בישיבת הסיעה השבועית התייחס שר הפנים אריה דרעי למצב התחלואה בערים החרדיות ואמר כי אם יוציאו את נדבקי הקורונה מאלעד ומהשכונות בטבריה - הסגר יוסר

השר דרעי: אם החולים יצאו מאלעד ומטבריה - הסגר יוסר
אריה דרעי בישיבת הסיעה צילום: באדיבות המצלם

בפתח ישיבת הסיעה השבועית, התייחס היום (שני), שר הפנים אריה דרעי להחלטה להטיל סגר על הערים החרדיות, אך סרב להשיב לביקורת שהשמיעו ביהדות התורה על כך שהסגר הוטל רק על הריכוזים החרדים.

השר דרעי אמר: "אני חושב שיש לי את הניסיון הגדול ביותר בנושא הקורונה, הדבר שהכי מועיל כדי למנוע הדבקה זה הוצאת החולים מהעיר למלוניות וחבל שהכלי הזה היום לא משתמשים בו הרבה, אני מקווה שאחרי שדיברתי עם אנשי משרד הביטחון, ששכרו עכשיו עוד 6 בתי מלון, הסכמתי לנדב את יהודה אבידן לעוד שבועיים כדי להניע את המערכת ולהוציא חולים".

השר דרעי הדגיש כי "אם יצאו חולים מטבריה וגם מאלעד אז הסגר יבוטל". דרעי כאמור, סרב להתייחס לביקורת שנשמעה בסיעת יהדות התורה על כך שהסגרים מוטלים רק על ריכוזי החרדים ואמר: "אני לא אוהב לתת ביקורות על מה שהיה אלא להסתכל קדימה".

דרעי התייחס גם לישיבת הקורונה הסוערת אמש ולהחלטות שהתקבלו היום: "אתמול הייתה ישיבת קורונה סוערת, והיום התקבלה החלטה פה אחד שאני חושב שזה מאוזן ששאר החלטות לגבי קייטנות וקפסולות ירדו בינתיים מסדר היום".

"מהנתונים שיש היום" אמר דרעי, "ברוך השם התחלואה מועטה עדיין והמונשמים יורדים וזה סיכון מחושב שיהיה אפשר להמשיך. ברור שלא יעלה על הדעת לסגור את בתי הכנסת בזמן שמתרים אירועים והתקהלויות שונות - לא יכול להיות שבמצב הזה נסגור את בתי הכנסת".

דרעי סיפר לחברי הכנסת כי "אני לא הולך לבתי הכנסת , אני לא מתבייש לומר את זה כי אני חושב שזה ונשמרתם, אני נאבק לפתוח את בתי הכנסת אבל אני חושב שמי שבקבוצת סיכון לא צריך ללכת לבית כנסת לא צריך ללכת לאירועים ושמחות - רק מי שחייב".

אריה דרעי קורונה אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד