י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מאבדים את המומנטום"

מאוכזבים: הישראלים שהקורונה פגעה להם בשיער

אפקט הקורונה: ישראלים רבים נאלצים להמתין עם טיפולי השיער שלהם אותם התחילו בבירת טורקיה הנחשבת כיום למעצמה בתחום השתלות השיער. "מאבדים את המומנטום של הטיפול"

מאוכזבים: הישראלים שהקורונה פגעה להם בשיער
שיער בריא צילום: pexels

הקורונה עדיין פה, והשמיים סגורים. אולם, מלבד התירות והעסקים, גם מושתלי השיער נפגעים. בירת טורקיה - איסטנבול, נחשבת היום כמעצמה בתחום השתלות השיער. ישראלים רבים נוסעים לשם מדי שנה על מנת להשתיל שיער במהירות ובזול. כעת, רבים מהם תקועים בארץ בלי שהם יכולים להמשיך את הטיפול.

אחד מהמטופלים אמר ל'חדשות 12' כי "לפני חצי שנה עשיתי את הטיפול, ואני צריך בשביל למקסם את התוצאה לעשות טיפולים משלימים של PRP וויטמינים. כרגע אני חייב כמה שיותר מהר להגיע לשם, אחרת אני בעצם מאבד את המומנטום של הטיפול".

הוא הוסיף כי לא יוותר על המשך הטיפול בטורקיה: "אין מצב, אין שום מצב. הנושא בישראל לא מספיק מפותח והפרקטיקה היא לא מספיק מפותחת, בשביל שאני אשים את הראש שלי... ודבר שני, אחרי הניסיון שיש לי בטיפול הראשון, אין מצב שאני אוותר על זה".

בשיחה מרחוק אומר ד"ר לבנט אקאר, מומחה בהשתלות שיער מקליניקת "קוסמדיקה": "אנחנו מקבלים את המטופלים הראשונים ועושים הכל כדי לשמור על ביטחון המטופלים ועל ביטחון הצוות שלנו. היו לנו סטנדרטים גבוהים להיגיינה לפני שהקורונה פרצה", אמר ד"ר אקאר, "עכשיו אף החמרנו אותם. אנחנו מבצעים בדיקות קורונה לכל המטופלים".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד