י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הבחירות לנשיאות בארה"ב

38% מהמצביעים סבורים כי לג'ו ביידן יש דמנציה

לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, סקר שנערך בקרב 1,000 בעלי זכות הצבעה מציג תוצאה של אחוז מצביעים די גבוה הסבור כי המועמד הדמוקרטי סובל מבעיות זיכרון ככל הנראה מפאת גילו

38% מהמצביעים סבורים כי לג'ו ביידן יש דמנציה
ג'ו ביידן צילום: מתוך טוויטר

כמעט 4 מתוך 10 מצביעים בסקר שנערך בארצות הברית, מאמינים כי המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן סובל מדמנציה. מרבית המצביעים, כולל קצת יותר ממחצית מהם דמוקרטים, מרגישים שחשוב שהמועמד לנשיאות דמוקרטית יתייחס בפומבי לנושא.

הסקירה הטלפונית והמקוונת האחרונה של Rasmussen Reports מגלה כי 38% מהמצביעים האמריקנים חושבים שביידן סובל מדמנציה כלשהי. וזאת בהתבסס על מה שהם ראו וקראו. 48% לא מסכימים, אך 14% אינם בטוחים.

עשרים אחוז מהמצביעים התומכים במפלגה הדמוקרטית, חושבים שלביידן בן ה-77 יש דמנציה. לעומת זאת 66% חושבים כך מהרפובליקנים ו -30% מהמצביעים שאינם קשורים לשום מפלגה מרכזית.

המבקרים טוענים כי התקלות התכופות של ביידן והצהרותיו המבלבלות ההוכחה שיש לו דמנציה. 61 אחוז מכל המשיבים בסקר מאמינים שחשוב שביידן יתייחס לנושא הדמנציה בפומבי, כאשר 41% אומרים שהוא חשוב מאוד. מנגד שלושים ושש אחוזים אומרים כי זה לא חשוב שביידן ידבר בנושא, כולל 19% הסבורים שזה בכלל לא חשוב.

הסקר נערך בקרב 1,000 מצביעים ב-25 וב-28 ביוני 2020.

ג'ו ביידן דמנציה בחירות לנשיאות ארה"ב 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד