י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערת הראיון שפוצץ

לא יורד מסדר היום; עופר שלח באמירה מקוממת נוספת

סערת הראיון שפוצץ: "אם זה היה דודי אמסלם במקומי, אני מניח שהיו נאמרים שם דברים הרבה יותר חמורים" - כך ניסה עופר שלח להסביר את ההתפרצות שלו בראיון

לא יורד מסדר היום; עופר שלח באמירה מקוממת נוספת
עופר שלח צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם כשבועיים לאחר פרסום התקרית בערוץ הכנסת במהלכה פוצץ חבר הכנסת עופר שלח ראיון שהעניק לצמד המגישים החרדים אבי בלום ומשה גלסנר, הנושא לא יורד מסדר היום.  הבוקר (שלישי) משגר חבר הכנסת שלח אמירה מקוממת נוספת שמעוררת סערה.

בראון שהעניק הבוקר (שלישי) לגל"צ אמר חבר הכנסת שלח כי, "אם זה היה דודי אמסלם במקומי (בראיון בערוץ כנסת א.ק.), אני מניח שהיו נאמרים שם דברים הרבה יותר חמורים".

דבריו של שלח מגיעים לאחר שבמליאת הכנסת אמר חבר הכנסת אמסלם בשבוע שעבר, "לעופר שלח מותר לאיים ולקלל, להתנהג כבריון, לפוצץ ראיון, לקרוא לכתב אפס וכלומניק - ועולם כמנהגו נוהג.
‏אם זה היה דודי אמסלם זה היה פתוח מהדורות 3 ימים לפחות".

"‏אבל שלח?", הוסיף אמסלם, "כמו סגלוביץ ולפיד, אפילו במערכת בחירות ערוץ הכנסת מחביא, משתיק, מעלים, ועוד עושה פוליגרף לעובדיו, כי ככה השמאל עובד".

הבוקר תקף השר דוד אמסלם את חבר הכנסת עפר שלח ופירסם שוב את התקרית המביכה עם צמד המגישים החרדים, וכתב בתגובה לדברי שלח בגל"צ: ״עופר, יותר שפל, רדוד וחמור מזה לא יהיה...".

יו"ר הקואליציה חה"כ מיקי זוהר הגיב: "הפעם זו רק "התנשאות מבישה". כנראה ש"יש עתיד" לא שולטים בזה, הגישה המזלזלת והמתנשאת שלהם כלפי אנשי הליכוד הפכה לשגרה. הם צריכים להתבייש. לא נהסס להעמיד אותם במקומם".

עופר שלח דודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד