י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בני קרס תחת הלחץ" • צפו

לפיד על התקרית של גנץ: לי נתניהו לא היה עושה זובור כזה

יו״ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד העניק ראיון לתוכנית ׳שחור לבן׳ בערוץ הכנסת בהגשת עו"ד אבי בלום ומשה גלסנר במהלכה התייחס לנושאים העומדים על הפרק - הסיפוח, התקרית עם גנץ והתחקיר כנגד חבר הכנסת מאיר כהן כמו גם הסקרים המחמיאים • צפו בראיון המלא

לפיד על התקרית של גנץ: לי נתניהו לא היה עושה זובור כזה
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

במהלך ראיון למשה גלסנר ואבי בלום בערוץ הכנסת אמר חבר הכנסת לפיד, "לא הייתי לוקח בשלב הזה, ברצינות, את הסקרים. אני שמח להיות בעלייה - עדיף מלהיות בירידה". הוא העריך עוד כי הממשלה תתפרק בקרוב, "אבא שלי היה יו"ר האופוזיציה 11 חודשים, אני חושב שאני אהיה פחות", אמר.

לפיד עשה חשבון נפש על השותפות שלו שחיזקה את בני גנץ והודה, "האם רמטכ"ל היא אישיות כ"כ חזקה בחברה הישראלית. התשובה היא שזה שדות כ"כ שונים. בסוף.. בני (גנץ) כל חייו היה בצבא, בקבינט הוא שמר על קור רוח. בחיים הפוליטיים הוא לא שמר על קור רוח וקרס. אני שואל את עצמי לפעמים 'איך לא ראיתי'".

על הסיפוח אמר חבר הכנסת לפיד: "אני נגד כל צעד חד צדדי, נגד סיפוח. יש דברים שהם מעל קמפיין. הוא הוסיף, "סיפוח - לא אינטרס ישראלי. אם אנחנו נספח יותר מדי שטחים, נמצא את עצמנו במדינה דו לאומית. בנובמבר יש בחירות באמריקה, לפי הנתונים כרגע - אנחנו יכולים למצוא את עצמנו עם דמוקרטים כועסים שמודיעים לנו שאם הממשל הנוכחי יכיר, הם יחזירו את ההכרה".

על התקרית בין גנץ לנתניהו בישיבת הממשלה השבוע אמר חבר הכנסת לפיד, "הרגשתי מבוכה. זה היה אירוע משונה. זה לא נעים לראות זובור כזה. לי לא עשה (נתניהו) כאלה דברים. זובורים פומביים הוא ידע שאני אגיב מהר ובקול רם".

עוד התייחס חבר הכנסת לפיד גם לתחקיר שפורסם כנגד חבר מפלגתו, מאיר כהן, "לא בחרתי לגבות אותו באופן אוטומטי. בחרתי לגבות כי ראיתי את התחקיר". על העיתונאית אילנה דיין, "אני לא יודע אם היא רודפת אותו אישית (מאיר כהן). צריך להגן על העיתונות. התחקיר הזה - לא תעודת הכבוד למקצועיות של אילנה - זה תחקיר שלא היה צריך להיות משודר".

יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד