ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר מחלה קשה

שנתיים אחרי בעלה: מרת חיה שפיאצקי ע"ה

לאחר שאיבדו את אב המשפחה שנפטר במיתת נשיקה: אבל בבית משפחת שפיאצקי - אם המשפחה מרת חיה ע"ה נפטרה מהמחלה הקשה בגיל 65 כשהיא מותירה אחריה בן אחד שטרם זכתה להשיא

שנתיים אחרי בעלה: מרת חיה שפיאצקי ע"ה
נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'הדסה עין כרם' נפטרה הבוקר (שלישי) לבית עולמה, לאחר מחלה קשה וייסורים מרים, האישה החשובה מרת חיה שפיאצקי ע"ה ממודיעין עילית והיא בת 65 בפטירתה.

בעלה, הגאון רבי שמעון זצ"ל, הלך לעולמו לפני כשנתיים במיתת נשיקה לאחר שלא התעורר משנתו. כל השנים הם התגוררו בשכונת שערי חסד בירושלים ובשנים האחרונות העתיקו את מגוריהם למודיעין עילית.

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים בכ"ד באייר תשט"ו לאביה המחנך רבי בן ציון אריה הלוי פולק זצ"ל, מגדולי המחנכים בתלמוד תורה 'עץ חיים' המיתולוגי בירושלים, ולאמה מרת אהובה ליבא שתחי'. 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרב הצדיק רבי שמעון שפיאצקי זצ"ל, מחבר הספר הנודע משכן ה' על המשכן, כליו וכלי הקודש, המנחיל בצורה ברורה ביותר ובצילומים בהירים ומרהיבים לצד סיכומי השיטות בכל פרט ופרט מכלי המקדש ובגדי הכהונה. וכן עוד מגוון ספרים לתועלת הלומדים בענייני הגאולה.

כל חייה עמדה לימין בעלה על מנת שיוכל לשקוד על תלמודו. בעלה, בהיותו אברך צעיר, היה לתלמידו המובהק של הגאון רבי יצחק שלמה זילברמן זצ"ל וממנו שאב את יסודות תורת הנסתר, וכן במשך השנים למד בחברותא עם עוד גדולי תלמידי החכמים בתורת הנסתר.

לאחר פטירתו הפתאומית של בעלה זרמו לבית האבלים סיפורים מפעימים על צדקותו המופלגת ביחסו המיוחד לנדכאים, שבורי הלב והרוח, בהם טיפל רבי שמעון זצ"ל במסירות עילאית - באותה פשטות וחינניות שליוו אותו כל ימיו.

הותירה אחריה שישה ילדים, נכדים ונכדות, כשלמגינת לב את הילד הצעיר לא זכתה להוביל לחופתו. 

מסע הלוויה יתקיים בשעה 16:00 אחר הצהריים ויצא מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות - שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים

חיה שפיאצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד