י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לחוצים מהסקרים?

בכחול לבן נפלה ההכרעה: הולכים ראש בראש עם לפיד

בכחול לבן שינו אסטרטגיה ולא פוסקים מלעקוץ את יאיר לפיד • לפיד לגנץ: לי נתניהו לא עשה זובור כי הוא לא יכול • כחול לבן: יאיר, אנחנו מחפשים קשבים. תעודת בגרות מלאה - יתרון

בכחול לבן נפלה ההכרעה: הולכים ראש בראש עם לפיד
לפיד וגנץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

מאז פירוק השותפות בין יאיר לפיד לבני גנץ ופילוג מפלגת כחול לבן מרבים חברי יש עתיד לתקוף פעם אחר פעם את התנהלות סיעת כחול לבן. לא פעם הוויכוח יורד גם לפסים אישיים עם הטחת עלבונות כלפי היכולות של גנץ.

בכחול לבן התעלמו תחילה, אולם דומה כי בימים האחרונים החלו להשיב לכל טענה של יש עתיד או העומד בראשה חבר הכנסת יאיר לפיד - מה שמוביל לא אחת לקרב עקיצות בין המפלגות לעיני כל ברשתות החברתיות.

היום (שלישי) הגיב יו"ר האופוזוציה לפיד לראיון שהעניק בני גנץ ל-ynet וכתב בציניות: "הראיון של גנץ עוד היה באוויר וכבר השר צחי הנגבי קרא לו "תמוה". חבורה קסומה". בכחול לבן הגיבו ללפיד: "יאיר, אנחנו מחפשים קשבים. תעודת בגרות מלאה - יתרון".

בנוסף, בימים האחרונים שיגרו בכחול לבן סיסמה כנגד לפיד בתגובה להצעות החוק שהתחייבו לחוקק בכחול לבן וביש עתיד מעלים אותם להצבעה במטרה להביך את כחול לבן ומכנים את כמי שפועל, "100 בדיבורים 0 במעשים".

מקרה נוסף התרחש אמש, חבר הכנסת לפיד התייחס לתקרית המביכה בפתח ישיבת הממשלה לאחר שראש הממשלה התעלם מדרישת גנץ לשאת דברים. לפיד התבטא בלעג ואמר, "לי נתניהו לא עשה זובור כי הוא לא יכל".

בכחול לבן הגיבו ללפיד בעקיצה וכתבו כי הסיבה שנתניהו לא עשה לו 'זובור' היא משום ש"הוא לא הספיק כי הוא פיטר אותך קודם".

במקרה אחר כתבו בכחול לבן ללפיד: "כבר 5 ציוצים מהבוקר, אנחנו מבינים שקמת עם כאבי גמילה ממצלמות".

גם ביום שישי השותפים לעבר התכתשו בטוויטר, בתגובה לדיווח כי גנץ יתמודד לנשיאות במקום קיום הרוטציה כתב לפיד כי הוא מתנגד לרעיון שגנץ יהיה נשיא, משום ש"התפקיד כרוך ביותר מדי לחצים".

בכחול לבן הגיבו ללפיד: "אמר מי שהלחץ היחיד שהוא מכיר זה הלחיצה על האנטר במקלדת".

מפלגת כחול לבן יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד