י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שתקנו כמה רגעים"

בני הזוג רצו לאכול פיצה תמימה ונותרו בהלם

בני זוג מאוהיו, ארצות הברית, התכוונו לאכול פיצה תמימה, אך נותרו בהלם כשהפפרוני המונח מעל הפיצה היה מעוצב בצורת צלב קרס. שני עובדים שהודו במעשה פוטרו מהרשת

בני הזוג רצו לאכול פיצה תמימה ונותרו בהלם
אילוסטרציה צילום: pexels

רשת הפיצריות Little Caesars פיטרה שני עובדים, לאחר שבני זוג שהזמינו פיצה ראו את הפפרוני על הפיצה שלהם מעוצב בצורת צלב קרס.

בני הזוג שמתגוררים באוהיו, ארצות הברית, סיפרו כי הם היו המומים ומאוכזבים כשפתחו את הפיצה שלהם, וראו את הפפרוני מסודר בצורת צלב קרס. המקרה התרחש ביום שבת האחרון.

"דברים כאלה מחיים את השנאה בעולם הזה", אמר ג'ייסון לסקה ל- CNN. "כולנו זקוקים להפך הגמור מזה כרגע."

לסקה סיפר שהיה בדרכו הביתה מביתה של חמותו ועצר לקנות ארוחת ערב למשפחתו. לדבריו הוא לקח "פיצה חמה מוכנה" מסניף הרשת בברוק פארק, אוהיו, כ -20 קילומטרים מדרום לקליבלנד.

הפיצה עם צלב הקרס // צילום: Misty Laska

"שתקנו כמה רגעים", אמרה לסקה. "אשתי שאלה אותי אם הזמנתי את זה, והאם הם נתנו לי את זה בכוונה." לסקה אמר שהוא ניסה להתקשר לחנות לפני השעה 22:00 קרוב לשעת הסגירה, אך אמר שהקו היה תפוס.

"זה היה הרגע בו פרסמנו ברשתות החברתיות, כי רצינו להביע את הכעס ולהראות למשפחה ולחברים שלנו איזה מקום זה Little Caesars". אמר האב.

שני עובדי הרשת הודו כי עשו זאת במכוון ופוטרו מיד. כך אמרה ג'יל פרוקטור, דוברת חברת הפיצות, בהצהרה ל- CNN.

"יש לנו אפס סובלנות לגזענות ולאפליה בכל צורה שהיא", אמרה פרוקטור. "אנו מאוכזבים מאוד מכך שזה קרה, מכיוון שהתנהלות זו מנוגדת לחלוטין לערכים שלנו. פנינו גם ללקוח להגיד לו זאת באופן אישי".

אנטישמיות פיצה אוהיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד