י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המעצר שהחריד את ארה"ב

הסערה נמשכת: השופט מאיים להעביר את מקום המשפט של השוטרים

מותו של ג'ורג' פלויד תוך כדי מעצרו ממשיך לעורר סערה בארה"ב, בבית המשפט במינסוטה הזהיר השופט ביום שני האחרון כי באם עורכי הדין לא יפסיקו את הצהרותיהם לתקשורת הוא יעביר את המשפט למקום אחר • שוטר אחד מואשם ברצח והשאר בהריגה 

הסערה נמשכת: השופט מאיים להעביר את מקום המשפט של השוטרים
שוטר בארה"ב חונק שחור למוות צילום: צילומסך

שופט במינסוטה הזהיר ביום שני האחרון כי סביר להניח שהוא יעביר את משפטם של ארבעת השוטרים המואשמים במותו של ג'ורג' פלויד ממיניאפוליס, שמת לאחר ששוטר לבן דרך על צווארו במהלך מעצר בחודש הקודם, אם גורמים ציבוריים ועורכי דין לא יפסיקו לדבר על המקרה.

השופט במחוז הנפין, פיטר קאהיל, לא הוציא צו איסור פרסום לעורכי דין שמייצגים את השוטרים, אך אמר כי אם ​​ההצהרות שלהם לתקשורת ימשיכו. הוא עשוי להעביר את המשפט למקום אחר.

"בית המשפט לא יהיה מרוצה לשמוע על המקרה בשלושה תחומים: תקשורת, ראיות, אשמה או זיכוי" אמר קאהיל.

זה היה השימוע המשפטי השני של השוטרים שפוטרו לאחר מותו של פלויד ב -25 במאי. דרק צ'אובין, בן 44, מואשם ברצח מדרגה שנייה ועבירות נוספות. ואילו תומאס ליין, 37, ג'יי קואנג, 26 וטו תאו, בן 34, מואשמים בסיוע להריגה.

קאהיל השופט ביקש מהמשנה לתובע, מתיו פרנק, להשתמש בהשפעתו בכדי להשתיק את נציגי הציבור, והזהיר כי אם ימשיכו לדון בפומבי בפרטים, סביר להניח שהוא "יצטרך להוציא את המשפט מחוץ למחוז הנפין והם צריכים להיות מודעים לכך".

רצח מדרגה שנייה יכול להגיע לעונש מרבי של 40 שנות מאסר, רצח בדרגה שלישית, עד 25 שנה והריגה עד 10 שנים.

ארצות הברית בית משפט אפרו אמריקאי גורג' פלויד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד