י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איבד יכולת ראייה

בתוך יממה: שני פשעי שנאה קשים נגד יהודים בתפוצות

ב24 שעות האחרונות התרחשו שני פשעי שנאה חמורים כנגד יהודים, האחד בקנדה והשני באנגליה • התוקפים קראו "יהודי מטונף" "חיי שחורים חשובים" והתוצאות: פגיעות חמורות עד כדי איבוד יכולת ראיה • מ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית: "האחריות על שמירת היהודים היא על הממשלה"

בתוך יממה: שני פשעי שנאה קשים נגד יהודים בתפוצות
תקיפה על רקע אנטישמי צילום: צילום מסך

שני פשעי שנאה חמורים התרחשו ב-24 שעות האחרונות, נגד יהודים. הראשון בורנטו - קנדה בזמן הליכה בפארק נגשו גבר ממוצא אפרו אמריקאי ובת זוגו לעבר זוג יהודים, בת הזוג של הגבר האפרו אמריקאי הטיחה בגבר היהודי שהוא שולח לה הודעות גזעניות ובתגובה בן זוגה הכה אותו בפנים ובגוף וצעק Black lives matters "חיי שחורים חשובים".

האירוע השני התרחש בברנלי אנגליה שם 3 גברים פוצצו במכות נער בן 29 עד אשר איבד את היכולת לראות בעין אחת. אמו של הנער ניסתה להפריד אך ללא הצלחה. התוקפים כינו את הנער "יהודי מטונף" והותירו אותו עם פגיעות חמורות בפנים ובעין.

בתגובה לפשעי השנאה החמורים מגיב יעקב חגואל סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "האחריות על שמירת אורח החיים של היהודים וההגנה עליהם במדינה הינה אך ורק על הממשלה, דם יהודים אינו הפקר. אם לא תהיה התגייסות של הממשלות לטיפול בנגע המתפשט, נגיף הקורונה תהיה הצרה הכי קטנה של יהודי התפוצות".

"אני קורא למשטרה המקומית להתגייס ולתפוס את המפגעים ולהענישם בכל חומרת הדין".

אנטישמיות ההסתדרות הציונית העולמית יהודי התפוצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד