ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
דרעי התאמץ להגיע

ח"כ אוריאל בוסו בנאום בכורה: "לנקות מעלינו שיח ההסתה"

בנאום הבכורה שלו בכנסת ישראל, דיבר הח"כ הטרי של ש"ס, אוריאל בוסו, על הצורך בשיח מאחד בעם ישראל. יו"ר התנועה, השר דרעי הגיע מיוחד כדי לברך את הח"כ החדש ולצורך כך אף שינה את סדר יומו • צפו בדבריו

ח"כ אוריאל בוסו בנאום בכורה: "לנקות מעלינו שיח ההסתה"
ח"כ אוריאל בוסו צילום: דוברות הכנסת

בנאום בכורה של חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס, שנכנס לכנסת בעקבות מימוש החוק הנורבגי, הוא סיפר על הרקע המשפחתי ממנו הוא בא ועל הרקע הפוליטי.

"אני עומד כאן היום נרגש ושמח" פתח בהתרגשות ח"כ בוסו. "נרגש להתחיל פרק חדש בשליחותי הציבורית, ושמח על ההזדמנות לפתוח אותו דווקא בתקופה מורכבת זו. אחרי תקופה קשה שהעם בישראל נסחף למערבולת של שנאות, מחלוקות, והסתה, שמתמשכת גם בימים אלו".

"עכשיו", קרא חבר הכנסת בוסו לחבריו, "עיני העם נשואות אלינו אני קורא לכל אחד ואחת כאן בבית הזה, ובכלל בחברה הישראלית – אנחנו חייבים לשים בצד את הדעות הקדומות, לנקות מעלינו את פיח ההסתה ולהכיר את הפסיפס המרהיב שמרכיב את כלל החברה הישראלית".

"אני רואה את זה כמתנדב פעיל בארגוני ההצלה והחירום, במקביל לשירות מילואים כסגן, בקצין העיר תל אביב. אני רואה עשרות מתנדבים, ערוכים להקפצה בכל שעות היממה, הם ייצאו מהמיטה באמצע הלילה בכדי להגיע לזירת תאונה, הם יעזבו שולחן שבת עם הילדים כדי לרוץ ולהגיש עזרה, וימסרו נפש להצלת חיים של יהודים ושאינם יהודים, דתיים ושאינם דתיים, ימנים ושמאלנים. אם תרצו, אירגוני ההצלה כמראה של החברה שלנו", אמר.

עוד הוסיף בוסו ותקף את חברי סיעות ישראל ביתנו ויש עתיד: "כשמדברים על עולם התורה למעלה משישה מיליון יהודים חיים במדינת ישראל, מתוכם רק מאה וארבעים אלף לומדי תורה, 2 אחוז בלבד... 2 אחוז בלבד... על זה בניתם קמפיינים על גבי קמפיינים? על זה???". בוסו ציין כי בתנועת ש"ס "עמדנו לצד המסורתיים, הדתיים ושאינם דתיים ,החרדים - החרדים הלומדים, והחרדים העובדים, הספרדים והאשכנזים, בני התורה ואנשי המקצוע, חיילים ומתנדבים, כולם כולל כולם".

השר אריה דרעי עלה לדרך את חבר הכנסת הטרי ואמר: "שיניתי את הסדר היום כדי להגיע כיוון שחבר הכנסת החדש שנאם כל כך יפה הוא יקר לי מאוד, יש לנו הרבה הכרת הטוב לשפחתו, משפחת אבוחצירה". השר דרעי הוסיף כי הוא "רואה סגירת מעגל שהנכד שלהם נמצא כאן בכנסת ואני מברך את אוריאל שהוכיח את עצמו בפעילות בפתח תקווה".

 

אוריאל בוסו אריה דרעי מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד