י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נכס מניב בהשקעה נמוכה עם תשואה גבוהה

תשואה גבוהה במיקום אסטרטגי בשדרת העסקים המתפתחת ומתעצמת בלב רמת בית שמש ד', הצפויה להיות מרכז העסקים המרכזי של השכונה, מציעה חברת 'נתיב פיתוח' נכס מניב עם תשואה גבוהה בהשקעה נמוכה של 199,000 שקל הון עצמי בלבד

נכס מניב בהשקעה נמוכה עם תשואה גבוהה
נתיב פיתוח מסחרי רמת בית שמש צילום: יח"צ

תנופת הבנייה המאסיבית בכל הפרויקטים בשכונת רמת בית שמש ד' מצביעה על התקדמות של ממש בקצב הבנייה, כאשר לפי הבטחת החברות הבונות בשטח, האכלוס יחל כבר בשנה הקרובה. בשכונה צפויים להתגורר כעשרת אלפים משפחות והיא עתידה להיות שכונה חרדית תוססת במיוחד ואטרקטיבית בכל הקשור לפעילות המסחרית הצפויה בה ואשר צפויה למשוך אליה, מלבד את תושבי השכונה, גם את התושבים משאר חלקי העיר.

בשדרת האמוראים – השדרה המרכזית בלב השכונה, נבנה בימים אלו המרכז המסחרי הגדול של רמת בית שמש ד'1. בשל המיקום האטרקטיבי והמפרט המיוחד של המרכז המסחרי החדש קיים ביקוש גדול לרכישת שטחי מסחר מניבים במרכז זה. בשל כך, כמו בכל כלכלת שוק, כשקיים ביקוש גבוה מול היצע נמוך – מחירי השכירות מזנקים והתשואות הופכות למשמעותיות מאוד. מחירם הנמוך של שטחי המסחר מול שיעור התשואה הצפוי הופך את ההשקעה בשטחי המסחר ברמת בית שמש ד'1 לאטרקטיבית ומשתלמת במיוחד. בשונה מעסקאות אחרות בהם התשואה לעיתים נמוכה ואינה משתלמת- ברכישת שטחי מסחר התשואה מובטחת, מניבה וגבוהה ביותר של כ-6 / 7% בשנה.

חברת 'נתיב פיתוח', הבונה את פרויקט 'נתיב ברמה' בשכונה מקימה בלב השכונה מרכז מסחרי ענק ומציעה שטחי מסחר במבחר גדלים שמסירתם צפויה להיות בעוד כשנה וארבעה חודשים – ממש במקביל לאכלוס השכונה. כעת תוכלו לרכוש נכס מסחרי מניב במיקום אסטרטגי בסביבת העסקים המתפתח בהון עצמי נמוך של 199,000 שקל כשאת היתרה תשלמו רק 60 יום טרם מועד האכלוס.

במתחם המגורים ההולך ונבנה ושוכן בלב רמת בית שמש ד', נבנים 226 דירות ב-11 בנייני יוקרה. נתיב ברמה, ברמת בית שמש ד' הינו פרויקט איכות נוסף מבית קבוצת נתיב פיתוח, המובילה כבר 30 שנה את תחום הנדל"ן והיזמות במגזר החרדי בכלל ובבית שמש בפרט, בזכות המקצועיות, הניסיון והאיתנות הפיננסית שלה, השאפתנות, האמינות, השירות האישי וההקפדה על איכות בסטנדרטים גבוהים עד לפרטים הקטנים. נתיב פיתוח נדל"ן הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בתכנון ובנייה בארץ ובעולם של פרויקטים הכוללים מגורים ומגוון רחב של פרויקטים גדולים העוסקים בהתחדשות עירונית ובפינוי בינוי.

 

נתיב רמת בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד