ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דרמה לאור יום

צפו: ברוך מרזל ניגש לשר פרץ; המאבטחים התנפלו

מיני דרמה לאור יום בחברון: השר רפי פרץ שהגיע לביקור במקום, ספג תקיפה מילולית מטווח אפס, על ידי פעיל הימין ברוך מרזל שזעם על ה'בגידה' שלו ב'עוצמה יהודית' ערב הבחירות האחרונות. מאבטחי השב"כ שחששו לחיי השר התנפלו על מרזל והרחיקו אותו • צפו

צפו: ברוך מרזל ניגש לשר פרץ; המאבטחים התנפלו
ברוך מרזל/רפי פרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תקרית בחברון: ברוך מרזל מפעילי 'עוצמה יהודית', הותקף על ידי מאבטחי השב"כ שליוו את השר רפי פרץ, לאחר שהביע מחאה נגדו במהלך סיור בחברון - מרזל שוקל להגיש תלונה במשטרה.

מרזל התקרב לשר פרץ במהלך הסיור והחל לתקוף מילולית את השר פרץ ברקע המחלוקת בציונות הדתית: "אתה לא מתבייש להגיע לפה?", כשהוא מתייחס ל'בגידה', של פרץ ב'עוצמה יהודית', לאחר שחתמו על ריצה משותפת אך לבסוף השאיר אותם מחוץ לאיחוד וחבר לבנט וסמוטריץ'. "שקרן. גנבת אותי". אמר מרזל לפרץ.

בתגובה, מאבטחי השב"כ הדפו את מרזל והרחיקו אותו מהשר פרץ, מרזל ניסה להתנגד ונאבק במאבטחים שכאמור השתלטו עליו והרחיקו אותו מהמקום.

מרזל שספג חבלות קלות הודיע כי הוא שוקל להגיש תלונה נגד המאבטחים. לדבריו: "שום מכות ובריונות לא יצליחו לעצור אותי מלומר דברי אמת נגד מי ששיקר נטש ורימה".

מלשכת השר רפי פרץ נמסר בתגובה: "השר הגיע לסיור בחברון וקרית ארבע על מנת לבחון את הפיתוח של מוזיאון מורשת היישוב היהודי בחברון ומערת המכפלה. השר הותקף בצעקות וקללות אך הדבר לא ימנע ממנו להגיע לעיר, להמשיך בעשייה ולפתח את נחלת אבותינו".

רפי פרץ ברוך מרזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד